Шопінг
Шопінг Shutterstock

Інстаграм чи інтернет-магазин: що обрати для бізнесу

    Читайте по-русски
    Навіщо потрібен окремий інтернет-магазин?

    У Facebook, Instagram і TikTok, якими користуються мільйони людей, найлегше вичленити всі сегменти цільової аудиторії та правильно на неї таргетуватися. Успіх означає різке зростання кількості відвідувань, покращення конверсії, а це передбачає значно більшу кількість замовлень. Здавалося б  чудово! Але вже дуже скоро продавець відчує, що сторінка в соціальних мережах стала йому "замала" настав час створити інтернет-магазин

    Інстаграм чи ТікТок – дієвий спосіб почати бізнес із нуля, витрачаючи кошти лише на рекламу та/або роботу SMM-менеджера. В той же час функціоналу соцмереж вистачає на дуже обмежену кількість клієнтів. Зростання кількості відвідувачів тягне за собою ризик загубити якесь повідомлення і втратити потенційного покупця, або ж не прочитати вчасно якусь претензію клієнта і тим самим викликати хвилю негативу в бік вашого магазину. Найгіршим наслідком цього є бан сторінки, який може обернутися справжньою катастрофою.

    Тож якщо перші успіхи у просуванні ваших товарів чи послуг в Instagram чи TikTok вже дали свої плоди  –  вітаємо, ви молодець! Але довго спочивати на лаврах не варто. Найкраще, якщо ви вже матимете готовий план та орієнтовний бюджет витрат на розробку власного сайту для реалізації товарів чи послуг.

    Навіщо потрібен окремий інтернет-магазин?

    Переваги веб-магазину для бізнесу: 

    • інтеграція всіх інструментів, необхідних для бізнесу,  –  платіжні системи, чат-боти, рекламні кабінети і майданчики, опція покупки в кредит чи оплату частинами тощо;
    • вищий рівень довіри завдяки безпеці та прозорості угод;
    • автоматизація всіх процесів  –  зокрема, оновлення асортименту, наявності товарів;
    • зручна навігація, простий процес вибору товарів і широкий вибір візуальних методів для приваблення клієнтів і стимуляції купляти більше;
    • можливість об’єднати на сайті трафік із різних соцмереж і працювати з усіма сегментами цільової аудиторії;
    • приваблення більше органічного трафіку за умови правильної SEO-оптимізації;
    • на відміну від сторінки в соцмережі, сайт надійно захищений від злому та кібератак. Окрім того, інтернет-магазину не загрожує несподіваний бан через скаргу відвідувача, масові репорти, проплачені конкурентами, або "неправильний" з точки зору Meta контент;
    • інтеграція систем аналітики для вивчення поведінки клієнтів, моніторингу конверсії, оцінки ефективності рекламних каналів тощо. На підставі цієї інформації розробляється нова маркетингова стратегія, впроваджуються рішення для подальшого розвитку бізнесу.

    Функціонал інтернет-магазину значно ширший, ніж у сторінки в соцмережах. Його простір можна масштабувати до будь-якої кількості сторінок. Shop-Express пропонує такі рішення:

    • магазин "під ключ" Shop-Express BRAND з індивідуальним дизайном;
    • магазин з експрес-дизайном і швидким запуском у роботу;
    • мінімагазин з еквайрингом від monobank;
    • за необхідності  –  розробка B2B-порталу для співпраці з партнерами.

    Отже, якщо ви бажаєте розвивати бізнес і розширювати свою клієнтську базу, без окремого інтернет-магазину вам не обійтися: можливості соціальних мереж істотно обмежені, а злам чи блокування сторінки можуть стати для вашого магазину фатальними.

    Попередній матеріал
    Керівник партії "Справедливая россия" удочерив викрадену з Херсонщини дівчинку – ЗМІ
    Наступний матеріал
    В Ізраїлі після припинення вогню буде щонайменше два місяці інтенсивних боїв – міністр
    Теги:
    Loading...