The Telegraph

Вірогідний доказ позаземного життя: знайдено скам'янілості, яким 4,2 мільярда років

Мікроскопічні бактерії були виявлені у гірських породах в канадському Квебеку

Науковці з Університетського коледжу Лондона виявили найдавніші скам'янілості з будь-коли знайдених на Землі – їм близько 4,2 мільярда років. Вони на сотні мільйонів років старші, ніж, як раніше вважалось, перше життя на планеті, передає The Telegraph.

Мікроскопічні бактерії були виявлені у гірських породах у канадському Квебеку. Вчені вважають, що вони жили в гідротермальних джерелах в океанах, які вкривали ранню планету.

Наразі це відкриття є найсильнішим свідченням, що подібні організми могли також виникнути на Марсі, який в той час ще мав атмосферу та рідкі океани. Планета бомбардувалася кометами, які, ймовірно, і принесли паростки життя на Землю.

Команда вчених вважає, що пошук подібних скам'янілостей на Червоній планеті є найкращим шансом знайти докази позаземного життя. "Ранній Марс і рання Земля дуже схожі, тож ми можемо очікувати, що знайдемо ознаки життя того періоду на обох планетах", – зазначив докторант Метью Додд, провідний автор дослідження, яке фінансується спільно з NASA.

Нова знахідка свідчить, що життя на Землі та Марсі могло утворитися ще 4,5 мільярда років тому – через сто мільйонів років після того, як планети сформувались.

Як раніше повідомляв 5.UA, вчені отримали підтвердження, що життя на Землі зароджувалося кілька разів.

Дивіться також фотогалерею на тему:

Окупанти вдарили по Красногорівці: поранено 70-річну пенсіонерку
НБУ надав одному банку чверть мільярда рефінансування