dusia.telekritika.ua

Учені знайшли механізм боротьби зі старістю

Читайте по-русски
    Мрія людей про вічну молодість близька до здійснення

Швейцарські учені змогли визначити головну причину старіння людини, результати дослідження були опубліковані в журналі Nature.

Дослідники із Бернського університету і університетської лікарні Берну визначили, що вісцеральний жир, що знаходиться в черевній порожнині, сприяє слабкому хронічному запаленню, що своєю чергою прискорює розвиток вікових захворювань і ослаблення імунітету. Це призводить до старіння організму.

Дві основні особливості старості організму – слабкість і зниження імунітету. Провівши експерименти на мишах, учені виявили, що ці два вікові порушення можуть бути зупинені або навіть частково покращені за допомогою нового терапевтичного підходу на основі клітин лейкоцитів – еозинофілів.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Науковці досліджували можливість повернення вікових порушень шляхом відновлення імунного клітинного балансу у вісцеральній жировій тканині.

"У різних експериментальних підходах нам вдалося показати, що перенесення еозинофілів від молодих мишей до реципієнтів старшого віку вирішує не лише локальне, але й системне слабке запалення", – розповів один із авторів дослідження.

У цих експериментах було виявлено, що передані еозинофіли селективно потрапляють у жирову тканину. Такий підхід мав омолоджувальну дію на організм. Як наслідок, тварини старшого віку показали значні поліпшення фізичної підготовленості, оцінені за допомогою тестів на витривалість та міцність на зчеплення.

Ба більше, терапія мала омолоджувальну дію на імунну систему, проявляючись у поліпшених реакціях на вакцинацію у вікових мишей.

Раніше німецькі вчені виявили, що через низький рівень гормону кортизолу і специфічного білка GILZ в організмі розвивається хронічне запалення, яке вважається головним процесом старіння.

Нагадаємо, найстаріший чоловік світу поділився секретом свого здоров'я і довголіття.

Авіакатастрофа в Тегерані: Іран відмовляється від переговорів щодо компенсації сім'ям загиблих