paulbulteel.eu

У Китаї виявили вид плісняви, що здатний руйнувати пластмасу

Новий вид цвілевих грибів науковці виявили в міському смітті

Вчені Академії наук Китаю виявили новий вид цвілі під назвою Aspergillus tubingensis, здатний розкладати поліуретанові пластмаси. Стаття про відкриття опублікована в міжнародному журналі "Забруднення довкілля", повідомляє агенція "Сіньхуа"

Один з авторів статті, дослідник Куньмінського інституту ботаніки при Академії наук Китаю Сюй Цзяньчу сказав, що новий вид цвілевих грибів був виявлений вченими в міському смітті. За результатами лабораторного дослідження, даний вид цвілевих грибів може рости на поверхні поліуретану і виділяти фермент, здатний каталізувати біологічні реакції з пластмасами, в результаті яких відбувається руйнування хімічного зв'язку між молекулами.

"Ще однією особливістю Aspergillus tubingensis є те, що даний вид плісняви також здатний руйнувати пластмасові полімери", – додав Сюй Цзяньчу.

Науковець підкреслив, що результати біодеградації пластмаси пліснявою Aspergillus tubingensis добре видно вже через два тижні після початку процесу. Через два місяці пластмаса майже повністю розкладається.

Щоб використовувати новий вид плісняви для знищення пластику у великих масштабах, вчені мають намір досконально вивчити Aspergillus tubingensis і визначити ідеальні умови для швидкого і масштабного розмноження. "Використання Aspergillus tubingensis в промислових масштабах відіграє важливу роль у боротьбі із забрудненням", – наголосив Сюй Цзяньчу.

Як повідомляв 5.UA, британський дослідник виявив спосіб виготовлення батарейок із хлібної плісняви