Марс, бірюзова дюна
відкриті джерела

На Марсі помітили загадкову бірюзову дюну – фото

Ландшафти планети бувають найрізноманітніших кольорів – від яскравого цегляного до небесно-блакитного та бірюзового

На Марсі, який в народі називають червоною планетою, виявили незвичну дюну. Фото зроблене з орбіти американської автоматичної станції Mars Reconnaissance Orbiter (MRO) за допомогою камери HiRISЕ, передає "Ліга".

Як зазначається, така камера – найпотужніша з усіх, які встановлені на міжпланетних станціях. Встановлена вона марсіанському розвідсупутнику.

Блакитну чи то бірюзову дюну вдалося помітити в кратері Ліо. На фотографії від 24 січня 2018 року видно поле "типових" марсіанських дюн, на південь від яких розташована потужна бірюзово-синя дюна з набагато комплекснішою структурою.

Марс, бірюзова дюна

Зауважимо, що вже не вперше розвідувальний орбітальний апарат MRO демонструє зображення з Марсу, на яких ландшафти планети бувають найрізноманітніших кольорів – від яскравого цегляного, глибокого чорного до небесно-блакитного та бірюзового. Додамо, що апарат перебуває в космосі понад 10 років, починаючи з 2005 року.

Дивіться також фотогалерею за темою:

У Рівному під час пожежі постраждав депутат – фото
Призначення наглядової ради "Укрзалізниці" – реакція МВФ