www.youtube.com

Американські вчені з'ясували, чому людям подобається гнобити інших

Люди або тварини, у яких активність виявленого науковцями ланцюжка нейронів підвищена, схильні бути "дідами"

Американські вчені виявили в центрі задоволення мозку особливу зону, активність нейронів у якій відповідає за схильність до "дідівщини" та інших форм невмотивованої агресії стосовно оточуючих. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature, повідомляє "Дзеркало тижня".

Науковці відкрили незвичайну частину мозку, спостерігаючи за тим, як кілька самців-мишей, які вже встигли продовжити свій рід, влаштовували "дідівщину" для підлітків і не виявляли жодних ознак агресії по відношенню до "дідів". Цікаво те, що приблизно 30% самців не брали участь у знущаннях над молодняком. Причину такої різниці у поведінці дослідники виявили, порівнявши малюнок мозкової активності і зразки крові у "дідів" і спокійних мишей.

Виявилося, що всі відмінності в поведінці мишей, які знущалися, і нормальних гризунів були зумовлені одним ланцюжком нейронів у так званій ніжці шишковидного тіла. Вона є невеликою частиною мозку в його нижній частині, яка відповідає за вироблення гормонів, управління статевою поведінкою і контролює почуття задоволення.

У згадуваній ділянці мозку присутня група нервових клітин, яка включається під час актів агресії і змушує її володаря отримувати задоволення від страждання й болю оточуючих. На думку дослідників, люди або тварини, у яких активність цього ланцюжка нейронів підвищена, схильні бути "дідами".

Як повідомляв 5.ua, німецькі вчені з'ясували, що в обчисленнях подумки насправді задіюються одразу дві півкулі мозку.

З 1 липня в Україні почнуть тестувати прилади відеофіксації порушення ПДР