zn.ua

Науковці пояснили здатність мозку до передбачення

Подібна властивість мозку забезпечується нейронними зв'язками, які формують "резервуарну" мережу

Французькі нейробіологи заявили про те, що мозок людини передбачає зіткнення з новою для себе ситуацією, створюючи особливий вид нейронної мережі, яка "готова" до будь-якого розвитку подій, повідомляє видання ZN.UA з посиланням на результати досліджень вчених, які були опубліковані в журналі PLOS Computational Biology.

У ході дослідження вчені вивчили здатність приматів і людини адаптувати свою поведінку до нових умов таким чином, що не передбачене еволюцією. Дослідники встановили, що подібна властивість мозку забезпечується нейронними зв'язками, які формують "резервуарну" мережу, в якій безліч імпульсів відскакують один від одного або змішуються разом. Все це формує унікальні комбінації імпульсів, які можуть бути використані для вироблення правильної поведінки в новій ситуації.

Вчені продемонстрували це за допомогою моделі резервуарної мережі, яку навчили виконанню нового завдання. Потім нейробіологи порівняли активність нейронів в моделі з роботою префронтальної кори піддослідної мавпи і виявили схожість в діяльності нервових клітин.

Як повідомляв 5.ua, американські науковці створили полімер з ефектом пам'яті, що змінює форму під час контакту з тілом людини.

Cтрілянина у гей-клубі у США: поранено 20 осіб