У столичному метрополітені повністю "лягла" система оплати. Про це повідомляє кореспондентка "5 каналу" Ганна Рибалка.
"На касах неможливо купити квиток, поповнити, ані готівкою, ані безготівково. Так само не працюють автомати для придбання квитків та поповнення Kyiv Smart Card. Касири радять скористатися безконтактною оплатою з банківської картки або поїхати наземним транспортом. Така біда на всіх(!) станціях, принаймні, так кажуть на станції "Мінська". Офіційних пояснень і повідомлень від прес-служби метро, звичайно ж, немає. А коли запрацює система – невідомо", – зазначила вона.
(Оновлення): Станом на 15:10 неділі, 29 листопада, є можливість поповнювати картки на станціях столичного метрополітену. Зокрема, ще одна кореспондент "5 каналу" змогла поповнити Kyiv Smart Card на станції "Контрактова площа". Офіційних пояснень ситуації з боку столичного метрополітену досі немає.
Як повідомляв 5.UA, у вересні в Україні запустили продаж единого e-квитка для метрополітену та поїздів далекого сполучення.