Метро
Метро Shutterstock

"Цифрова трансформація в дії": у столичному метро повністю "лягла" система оплати (оновлено)

Читайте по-русски
Касири радять їхати наземним транспортом

У столичному метрополітені повністю "лягла" система оплати. Про це повідомляє кореспондентка "5 каналу" Ганна Рибалка.

"На касах неможливо купити квиток, поповнити, ані готівкою, ані безготівково. Так само не працюють автомати для придбання квитків та поповнення Kyiv Smart Card. Касири радять скористатися безконтактною оплатою з банківської картки або поїхати наземним транспортом. Така біда на всіх(!) станціях, принаймні, так кажуть на станції "Мінська". Офіційних пояснень і повідомлень від прес-служби метро, звичайно ж, немає. А коли запрацює система – невідомо", – зазначила вона.

(Оновлення): Станом на 15:10 неділі, 29 листопада, є можливість поповнювати картки на станціях столичного метрополітену. Зокрема, ще одна кореспондент "5 каналу" змогла поповнити Kyiv Smart Card на станції "Контрактова площа". Офіційних пояснень ситуації з боку столичного метрополітену досі немає. 

Як повідомляв 5.UA, у вересні в Україні запустили продаж единого e-квитка для метрополітену та поїздів далекого сполучення.

Попередній матеріал
У Парижі розпочалися масові акції протесту: є потерпілі – поліція застосувала сльозогінний газ
Наступний матеріал
Росія перекидає на окупований Донбас потяги та пусті вагони для вугілля – ОБСЄ
Loading...

Станцію метро "Хрещатик" вже відчинено: вибухівку не знайшли (оновлено)

У київському метро встановлять 19 дефібриляторів

У Києві закрили станцію метро "Хрещатик" – надійшла інформація про мінування (оновлено)

Станції метро "Майдан Незалежності" і "Хрещатик" зачинено: причини (оновлено)

Станцію метро "Площа Льва Толстого" закрито через повідомлення про мінування (оновлено)

Надійшло повідомлення про мінування: станцію "Хрещатик" відкрито (оновлено)