За реконструкцію Шулявського шляхопроводу, де напередодні обвалилася частина мосту, візьмуться вже наприкінці року. Там планують побудувати нову транспортну розв'язку. Про це повідомив міський голова столиці Володимир Кличко під час інспекції проблемних доріг Києва, передає "5 канал".
На якість покриття нарікають ледь не всі водії: мовляв, разом зі снігом у Києві зійшов і асфальт. Це підтверджують і фахівці. Їхні висновки невтішні – у критичному стані нині 80% столичних доріг. Через брак коштів їх не ремонтували ще від радянських часів. Цьогоріч планують відновити загалом 270 кілометрів асфальту.
На деяких автошляхах Києва глибина вибоїн подекуди сягає сорока сантиметрів. Водії нарікають: така їзда перетворюється на суцільний жах, а на ремонт доводиться витрачати тисячі гривень на рік.
Наприклад, на Московському мосту – латка на латці. А ось про міст Метро водії жартують: простіше розібрати, ніж ремонтувати. Кияни нарікають на іржаві конструкції мосту та дірки на тротуарній частині. Капітального ремонту міст Метро чекає понад 30 років.
Через ями на дорогах щодня на СТО та шиномонтажі чималі черги, кажуть співробітники. Ремонт недешевий. Надто для власників дорогих автівок. "Буває, що черга стоїть до 40 машин на день при тому, що навіть позашляховик приїжджає, бо він створений для різних доріг, однак шина все одно не витримує", – каже керівник регіонального шинного відділу Ігор Довженко.
У "Київавтодорі" запевняють, що попереду в них багато роботи. Лататимуть дороги усю весну та літо. Зокрема, розпочнуть капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту, вулиць Довженка, бульвару Дружби народів, Русанівської набережної. На перший квартал цього року зі столичного бюджету виділять 670 мільйонів гривень.
А от яка вулиця стане пріоритетною для ремонтників – дивіться у сюжеті:
Наталка Юрчук, Дар'я Цисарук, Валентин Стрельцов, "5 канал"