Дніпро метро 'Заводська'
Дніпро метро 'Заводська' metro.dp.ua

Smart Card у дії: стало відомо, коли в Києві змінять систему оплати проїзду в громадському транспорті

Читайте по-русски
Буде п'ять способів оплати поїздки, кажуть в КМДА

Впровадження єдиного електронного квитка в Києві вийде на наступний етап. У наземному транспорті скасують продаж паперових квитків. Про це повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Там додають, що 3 жовтня закінчується тестовий режим електронної карти Kyiv Smart Card. Із 1 листопада припиняється продаж паперових квитків для проїзду в наземному транспорті.

Буде п'ять способів оплати поїздки: Kyiv Smart Card, додаток для смартфона Kyiv Smart City, QR-квиток, чат-боти в месенджерах і карта киянина.

У КМДА повідомили, що за допомогою електронного квитка можна буде економити до 1,5 гривні на одній поїздці.

Придбати або поповнити карти Kyiv Smart Card можна таким способом:

  • на станціях Київського метрополітену;
  • в особистому кабінеті киянина;
  • в мобільному додатку KyivSmartCity;
  • в терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click;
  • KyivPayBot в Telegram і Facebook;
  • KyivMetroBot в Telegram і Facebook;
  • в Т-кіосках.

Крім того, у КП "Київський метрополітен" у Facebook спростували інформацію про те, що в метро не можна розрахуватися банківською карткою.

Там наголошують: наразі оплата банківською карткою та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay на жовтих турнікетах працює у звичайному режимі.

У повідомленні також відзначено, що голова КМДА доручив вивчити інтеграцію системи електронного квитка та системи, що працює з додатками Google Pay та Apple Pay.

"Скажу одразу – процес цей тривалий. Розпочали ми його ще у квітні минулого року. І система досі тестується. За результатами восьми місяців дослідної експлуатації, вона показала стабільну роботу. Згідно з графіком, до системи вже під’єднали 10 станцій метрополітену, де тепер можна користуватися електронним квитком. Це: "Хрещатик", "Театральна", "Майдан Незалежності", "Акедеммістечко", "Лісова", "Арсенальна", "Теремки", "Видубичі", "Сирець" та "Почайна". Із 25 серпня на цих станціях відбувається продаж та поповнення виключно транспортної картки Kyiv Smart Card", – підкреслив Кличко.

Він зазначив, що на сьогодні до системи підключили 100 відсотків наземного транспорту – 1326 одиниць рухомого складу. Адаптовано турнікети на станціях міської електрички та швидкісного трамваю, ввели в експлуатацію 100 комплектів пристроїв контролю.

Також створено сайт transport.kyivcity.gov.ua. Організовано роботу Інформаційно-довідкового центру, виділена телефонна лінія для опрацювання телефонних запитів. Впровадили також особистий кабінет користувача, за допомогою якого можна персоналізувати транспортну картку, поповнювати її. Перевагами сайту вже скористались майже 28 тисяч пасажирів.

Впровадили і мобільний додаток KyivSmartCity, що дозволяє здійснювати всі необхідні операції з карткою, поповнювати її та здійснювати безконтактний розрахунок.

Віталій Кличко нагадав, що київський метрополітен став 5-м у світі, де впровадили розрахунок у метро за допомогою цих додатків.

Раніше, Кличко пояснив, коли має запрацювати метро на Троєщину.

Попередній матеріал
Зеленський ветував закон про держфінансування "Пласту" – реакція "ЄС"
Наступний матеріал
Україна піднялася в рейтингу туристичної привабливості – подробиці