5 канал

Нічні маршрути та місто без реклами: чи втілює міська влада в життя успішні е-петиції

Наразі цілком виконано три петиції, ще 27 – на стадії реалізації

У столиці 13 червня презентували, як втілюються у столичне життя успішні електронні петиції.

За півтора року з понад чотирьох тисяч зареєстрованих киянами петицій лише 41 набрала необхідні 10 тисяч голосів. З них 27 нині упроваджує столична влада. Йдеться, зокрема, про електронний квиток у громадському транспорті, розміщення зовнішньої реклами та комфортне пересування неповносправних містом, передає "5 канал".

  • Зменшення зовнішньої реклами

Одна з найактуальніших електронних петицій, яку підписували кияни – "Зменшення кількості зовнішньої реклами на 50%". У мерії звітують: завдяки новим правилам в історичному середмісті та транспортних розв'язках значно поменшало конструкцій, банерів та сіті-лайтів. Лише за квітень демонтували 300 щитів.

"Ми діємо разом з операторами, вони самі охоче знімають свої конструкції. Сьогодні виділено кошти з бюджету на створення ще однієї додаткової бригади в "Київрекламі на закупівлю техніки", – розповіла начальник відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури КМДА Наталія Гончарова.

Утім, автор петиції Андрій Косецький незадоволений вкрай низькими темпами виконання. Каже, що електронний документ зібрав понад 10 тисяч підписів ще рік тому, а місто і досі захаращене рекламними конструкціями. Для підтвердження наводить статистику: у столиці 30 тисяч незаконної реклами, 10 тисяч з яких – вивіски.

  • Відмова від маршруток

Ще одна резонансна петиція для столиці – "Відмова від "маршруток" та перехід на автобуси і електротранспорт". Заборонити приватних перевізників ще торік запропонувала 26-річна киянка Валентина Качуріна, яка багато подорожує Європою. Заступник міського голови звітує: петиція вже має певні успіхи. Однак роботи ще – непочатий край.

"Ми в минулому році придбали близько 100 одиниць техніки, було закрито близько 16 таксомоторних маршрутів, відкрито близько 10 або подовжено маршрути громадського транспорту, відкриті нічні маршрути та нові тролейбусні, автобусні маршрути", – розповідає заступник голови КМДА Микола Поворозник.

  • Петиція щодо "Пташиного ринку"

Водночас, петицію щодо закриття або переформатування "Пташиного ринку" вважають нечинною через неправильне оформлення. За документом, контролювати умови утримання тварин мали б волонтери та ветеринари. Проте уже рік як петиція не діє.

"Петиція, на жаль, некоректно названа. По-друге, там некоректно викладена проблема, а її вирішення, по суті, немає. Тому жодне відомство не може виконати те, чого вимагає автор петиції. Я думаю, її треба наново подавати", – каже керівник притулку для тварин "Сіріус" Олександра Мезінова.

Серед усіх петицій, що набрали достатню кількість голосів, виконані наразі три, ще 27 – на стадії реалізації. То чи будуть у столиці нічні маршрути та які петиції зрештою вже втілені у життя – докладніше у сюжеті:

Наталка Юрчук, Олесандр Петровський, Віктор Сніжко, "5 канал"

Попередній матеріал
Семерак: Громадяни не оплачують утилізацію сміття у платі за комунальні послуги
Наступний матеріал
Міжнародний дебют: Новий український Ан-132D покажуть на авіасалоні у Франції