З 16 грудня київська підземка починає процес відмови від використання жетонів. Радник керівника КП Київського метрополітену Наталка Макогон в ексклюзивному коментарі 5.ua розповіла, як тепер кияни та гості міста будуть платити за проїзд.
"На сьогодні, введено обмеження. Це означає, що кожна людина зможе купити декілька жетонів або безконтактну картку, проїзні та інші безконтактні інструменти. Крім того, в автоматах, які встановлені на кожній станції, людина зможе придбати бажану кількість жетонів", – сказала радник керівника КП Київського метрополітену Наталка Макогон.
Зазначається, що сплатити за проїзд можна безпосередньо на турнікеті, використовуючи власну безконтактну банківську картку, з якої автоматично буде знята сума, що відповідає вартості проїзду, а точніше навіть нижче – 3,5 грн. "Це полегшує життя пасажирам, адже їм не доведеться стояти у чергах до кас, шукати суму "під розрахунок" для покупки жетонів в автоматі або заздалегідь поповнювати пластиковий проїзний квиток", – сказала Макогон.
Також можна придбати в касі картку метрополітену, залогова вартість якої становить 12 грн. Її треба поповнювати її на ту кількість поїздок, яку людина вважає за потрібне. Придбати можна навіть одну поїздку.
"Люди, які належать до пільгових категорій столиці, наразі розраховуються "карткою киянина", а загальноукраїнські пільговики проходять по ручному контролю, показуючи оригінали своїх посвідчень. Студенти ж мають студентські квитки. Тобто більша частина населення вже користується картковою системою сплати за проїзд", – додала Макогон.
Крім того, жетони можна буде купити в автоматах до моменту повної реалізації реформи. Щодо турнікетів зазначили, що "наразі на станціях існують турнікети, які слугують спеціально для людей, які користуються банківською карткою".
"Ці турнікети під всі види карток: картка киянина, проїзний метрополітену, безконтактна картка метрополітену і банківська картка", – зазначили у прес-центрі.
Нагадаємо, що міська влада столиці призупиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, що мала прямувати на Троєщину.