Автобуси, маршрутки та трамваї щодня перед виїздом на маршрут обробляють дезінфікуючими засобами. Ззовні ж це роблять раз на тиждень, або ж частіше, якщо транспорт дуже брудний. Запевняють – прибирають ретельно.
"Ми його через мийку пропускаєм, тремо, заходим в середину витираєм поручні, решітки, седіння. Потім замітаєм, миєм підлогу і так між сидіннями витираєм і поручні", – розповідає працівниця трамвайного депо імені Шевченка.
Не менш ретельно чистять фільри в трамваях.
Лікарі безконтактним термометром перевіряють водіїв і контролерів перед виїздом на маршрут та після заїзду в депо. Вимірюють тиск та запитують про самопочуття. У разі підвищеної температури водія не допускають до роботи.
Якщо про здоров'я водіїв дбають на їхньому робочому місці перед виїздом на маршрут, то пасажири мають подбати про себе самі.

Кияни таким профілактичним заходам раді. Під час поїздок громадським транспортом пасажири з осторогою торкаються поручнів, щоб зайвий раз не ризикувати здоров'ям.
Уже більше 3-х тижнів режим посиленої дезінфекції діє і в Київському метрополітені. Обробляють вагони,відколи почалися карантинні заходи у школах та загострилася ситуація з поширенням коронавірусу.
"Виконується за допомогою розпилення в салонах вагонів. Цей процес виконується кожного дня, обробляються всі вагони на метрополітені. Наружна помівка вагонів виконується через 5-6 днів", – каже старший майстер електродепо "Дарниця" Віктор Дудій.

Вагони прибирають перед виходом на лінію, обробляють поручні, двері, вікна, підлогу на станціях. Дезінфекцію роблять щодвадцять годин спеціальним засобом – Біолонгом. Працівники метрополітену, які контактують із пасажирами, використовують медичні маски.

У громадському транспорті безпечна відстань від хворої людини – щонайменше метр. Підхопити вірус можна лише коли заражений слиз потрапить у ніс, очі та до рота. Тому медичні маски, які нині мають підвищений попит, здоровим не допоможуть. Натомість хворим людям навпаки масками радять не нехтувати.
Катерина Ментус, Олексій Сопільняк, "5 канал"