zn.ua

Журналісти про підсумки 80 днів роботи нового керівництва "Укрзалізниці"

    Загалом, на думку журналістів, в УЗ залишається маса невирішених проблем

    ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ) продовжує потрапляти в скандали, "пов'язані з корупцією в закупівлях, зривом зобов'язань перед вантажовідправниками і пасажирами, і того гірше – викраденнями і загадковою загибеллю людей", пише видання Obozrevatel.com.

    Стаття "Зриви поставок, паливна криза, зникнення людей: підсумки 80 днів роботи нового керівництва" Укрзалізниці " присвячена підбиттю проміжних підсумків (80 днів) діяльності "Укрзалізниці" і її нового керівника Войцеха Бальчуна.

    У матеріалі в хронологічному порядку наведені приклади скандальних ситуацій, які трапилися в УЗ вже після приходу нового керівника Войцеха Бальчуна. Також вказані наслідки даних ситуацій для економіки країни.
    "9 червня – з подачі УЗ Міністерство інфраструктури ініціювало скандальний і не підкріплений жодними економічними розрахунками проект наказу, який передбачає встановлення знижених тарифів для перевезень на короткі відстані за рахунок значного збільшення тарифів для вантажовласників, які змушені використовувати залізничний транспорт для перевезень на далекі відстані (як правило, це експортери), що по суті є їх дискримінацією ", – пишуть автори.

    На думку авторів, "УЗ вибрав найпростіший і абсолютно неадекватний метод для вирішення такої багатофакторної проблеми, як залучення вантажів з автомобільного на залізничний транспорт. В перспективі запропоновані зміни привели б до падіння виробництва в галузях-експортерах і, відповідно, до зниження валютних надходжень в країну".

    Також за інформацією авторів, через бездіяльність монополіста в деяких випадках відбувається зниження показників роботи українських промислових об'єктів, які є основними платниками податків.

    "1 серпня – в УЗ закликали промпідприємства знизити обсяги перевезень в напрямку Маріуполя через нездатність забезпечити потрібну пропускну спроможність на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха. Ця проблема тягнеться вже майже два роки. 22 червня (вже при Бальчуні) в Маріуполі відбулося виїзне засідання комітету Верховної Ради з транспортної політики, присвячене цьому питанню. До 1 серпня УЗ повинна була реалізувати першу частину заходів і збільшити пропуск вантажних поїздів до 16 пар на добу. Але замість цього відбувається зворотний процес – пропускна здатність ще більше падає, а через недозавантаження виробничих потужностей маріупольських металургійних комбінатів України втрачає 0,5 млрд доларів валютної виручки на рік", – пишуть автори.

    Всього прикладів негативного впливу діяльності на пасажирів, бізнес, економіку країни, в матеріалі описано близько 10. Серед них, наприклад і такі: "13 червня – поломка прально-прасувального комплексу призвела до несвоєчасного відправлення п'яти пасажирських поїздів".

    В цілому, на думку авторів, в УЗ залишається маса невирішених проблем.

    "Дизельне паливо, як і раніше, купується за цінами, вищими за ринкові; в тендерах є умови, які дозволяють постачальнику переглядати або не переглядати ціну на свій розсуд. Результат – переплата понад 1 млрд грн на рік, несвоєчасні поставки ДТ, часто виникає на ключових залізничних вузлах дефіцит, який загрожує транспортним колапсом ... процес закупівлі електроенергії досі непрозорий і незрозумілий ... проект державного значення щодо розвитку перевезень в напрямку Маріуполя досі перебуває в стадії опрацювання – заходи по збільшенню пропускної здатності перегону не виконуються", – вказується в статті.

    "При цьому Балчьун і реформатори задумали оновити офіційний сайт, створити міжнародну компанію-перевізника, комплаєнс-офіс, власний медіа-холдинг і виокремити вантажну філію УЗ. Виходить, займатися поточними інфраструктурними та транспортними проблемами в Україні поки як і раніше нікому", - резюмують автори.

    Попередній матеріал
    З'явилося відео землетрусу на пляжі в Маріуполі
    Наступний матеріал
    Російські військові збільшили активність на адмінмежі з Кримом – Держприкордонслужба

    Оновлення парку: "Укрзалізниця" домовилась про закупівлю вагонів-трансформерів

    "Укрзалізниця" запустила швидкісний потяг Київ-Миколаїв-Херсон

    ПАТ "Укрзалізниця" та ДП "Антонов" співпрацюватиме з General Electric

    "Укрзалізниця" приєдналася до ProZorro

    "Укрзалізниця" запускає новий швидкісний "Інтерсіті" Київ-Херсон

    Порошенко підписав закон про заборону приватизації ПАТ "Укрзалізниця"