Бескидський тунель

Об'єкт стратегічного значення: відкриття нового Бескидського тунелю – подробиці

Будівництво тунелю обійшлося у 100 мільйонів євро

Новий Бескидський залізничний тунель на заміну старому, побудованому іще за Австро-Угорської імперії, відкрили після майже шести років будівництва.

Це надважлива ділянка доправлення логістики українських товарів в Європу. Якщо старий був в одну колію, й поїзди в різних напрямках рухалися по черзі, що, звісно, значно уповільнювало пересування – то новий тунель уже на дві колії, то ж таких там проблем не буде.

У четвер, 24 травня, перші потяги поїхали через новий тунель. Він вважається наймасштабнішим інфраструктурним проектом незалежної України. Будівництво його розпочали у жовтні 2013 року на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське.

Він зроблений всередині гори та з’єднує Львівську і Закарпатську області. Будівництво тунелю велося буровибуховим способом. Це сучасний австрійський метод. Будували – цілодобово без вихідних. Та без перекриття руху в сусідньому аварійному тунелі.

Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи. Цей маршрут стане частиною так званого шовкового шляху "Європа-Китай" в обхід Росії. Вартість будівництва 100 мільйонів євро. Гроші на зведення виділили європейські фінансові організації.

Проінспектував готовність тунелю сьогодні Президент України Петро Порошенко: із Закарпатської області потяг із Порошенком переїхав через новозбудований тунель у Львівську. Також глава держави дав команду на запуск першого вантажного потягу, який проїхав тунелем.

"Від цього тунелю залежить дуже багато. По-перше, 60% експортного потоку, який перевозиться залізницею іде через Бескидський тунель. Раніше старий тунель, який перебуває в аварійному стані і будь-якої миті міг зачинитися, створивши колапс для України, пропускав 40-45 потягів на добу. Цей тунель – більше сотні. Швидкість була 20-40 км/год. В цьому тунелі – 60", – заявив під час виступу Петро Порошенко.

За проектом, завершення будівництва Бескидського тунелю планувалося на осінь, проте його встигли зробити на півроку раніше. До того ж змінили і офіційну дату відкриття. Попередньо це мало бути 25 травня.

Попередній матеріал
Одна Польща за обсягами торгівлі майже дорівнює Росії – Порошенко
Наступний матеріал
Спецпризначенці в аеропорту "Київ" – як прокоментували в СБУ

Одна Польща за обсягами торгівлі майже дорівнює Росії – Порошенко

У Львові відкрили Меморіал пам’яті словенських воїнів

Відтепер Десантно-штурмові війська: в Україні офіційно перейменували ВДВ

Українські морпіхи отримали нові берети та дату професійного свята – включення з Миколаєва

Порошенко підписав закон про підтримку вітчизняного суднобудування

"Судомить до зупинки дихання": 3-річний Володя терміново потребує допомоги в боротьбі з епілепсією