"Треба вернутися до азів економіки і згадати те, що країни-сусіди завжди є природними партнерами, якщо ніхто не руйнує природні зв'язки, які були між країнами і існували довготривалий час. У принципі ми бачимо те, що українські товари й далі користуються попитом на російському ринку, і ми не можемо про це не говорити. Це говорить, що минулого року у зв'язку з тими штучними бар'єрами, які були створені для постачання українського експорту, як підняття мит, або ті обмеження, які вводилися, російський бізнес намагався замістити українські товари, які ми постачаємо. Зараз виявилося, що навіть зі сплатою в'їзного мита, яке застосовується на українські товари, вони і далі затребувані, і далі конкурентні, і далі потрібні російському ринку. Тому що, щоб не говорили, а так склалося історично і так працюють взаємозв'язки між підприємствами", – зазначила Микольська.
Повну версію інтерв'ю з торговим представником України дивіться у відео: