Менш як 20% іноземців у світі знають хоча б один український бренд. Про це свідчить дослідження агенції Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics, передає Forbes Ukraine.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.
Так, 82% з опитаних іноземців не знають жодного з українських брендів. І лише кожен п'ятий зміг назвати принаймні одну українську марку без підказок. Серед них найчастіше згадували Roshen – виробника згадували 3% із опитаних. Найбільше його знають у Польщі – 10%.
Серед інших лідерів: Sleeper, Paskal, Nemiroff (по 2%) Sandora та Antonov (по 1% від загальної кількості опитаних).
Дослідницька агенція Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics провели опитування серед мешканців сімох країн: Польщі, Туреччини, Іспанії, Німеччини, Великої Британії, Франції та США. Опитування відбувалось у травні 2024 року. Загальна вибірка – 2800 людей, по 400 респондентів з кожної країни.
Читайте також: Ukrainian Army of Business Empaths: український бізнес зібрав для ЗСУ понад ₴3 млн – що закупили
Дивіться також відео:
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.