Залізна руда
Залізна руда Depositphotos

Аналітик прогнозує зниження світових цін на залізну руду

    Читайте по-русски
    Як очікує Citi, ціни на дріб'язок з вмістом заліза 62%, що поставляється в Китай, можуть впасти на $14/т

    У 2020-му і в наступні роки ціни на залізну руду будуть знижуватися. Такий прогноз озвучила Трейсі Ляо, аналітик Citi, на конференції по залізної біржі Лондонській біржі металів у Лондоні, повідомляє S&P Global Platts.

    Як очікує Citi, ціни на дріб'язок з вмістом заліза 62%, що поставляється в Китай, можуть впасти на $14/т – до $80/т. А в 2021-2022 роках – до $60/т. Це не дуже далеко від середньої ціни 2018 року в $69/т.

    "У залізної руди був складний рік, – резюмувала Ляо. – Після збоїв виробництва через аварію в Бразилії і австралійських циклонів, які привели до падіння морських поставок, індустрія повертається на круги своя".

    З 90 млн тон на рік, які втратила найбільша бразильська залізорудна компанія Vale, вона відновила 30-40 млн тон в рік.

    ЗРС з вмістом заліза 65%, за прогнозом Citi, в 2020 році впаде в ціні на $15 - до $91 т. В 2021-му ціна впаде до $ 67/т, у 2022-му до $65/т. Це істотно нижче $90/т, які були в стабільному 2018 році.

    Ціни на сталь однак залишаться на поточному помірному рівні, прогнозує Citi.

    Це обумовлено уповільненням зростання металургії в країнах з розвиненою економікою.

    Сильне зростання показав лише Китай, на частку якого припадає 50% світового споживання сталі. Особливо бурхливо споживав сталь будівельний сектор.

    За словами Ляо, запаси стали в Китаї в цілому залишаються низькими, хоча маржа знаходиться під тиском через зростання поставок.

    На думку аналітика, за межами Китаю фундаментальні показники ринку стали слабкі, а попит залишається незмінним, про що свідчить значне зниження сукупної маржі ArcelorMittal.

    Автомобільний сектор, зазвичай другий за споживанням стали після будівництва, в глобальному масштабі в 2019 році розвивався слабо. Продажі автомобілів впали в Китаї і Індії.

    "Автомобілебудування в найближчі два-три роки доставить металургії багато проблем", – робить висновок Ляо.

    Попередній матеріал
    "Забирайтеся геть!": сирійці закидали турецько-російський військовий патруль камінням
    Наступний матеріал
    У КМДА прокоментували прорив тепломережі в центрі Києва – що буде з водопостачанням
    Теги: