30 років у розкоші: шеф-кухар розповів про найдивніші побажання багатіїв

Один із найвідоміших шеф-кухарів світу, Массімо Фальсіні, удостоєний зірки Мішлен, за 30 років кар'єри працював у розкішних готелях по всьому світу.

Він готував страви для тисяч гостей, організовував масштабні заходи та навіть сервірував обід на 2000 персон у пустелі. Проте найбільш незабутніми для нього стали не рекордні замовлення, а ексцентричні вимоги VIP-клієнтів. В інтерв'ю для Business Insider Фальсіні розповів про найдивніші запити, з якими стикався за свою кар’єру, повідомляє "Дивогляд".

Клієнтка, для якої довелося стати персональним кухарем

Один із найбільш незабутніх випадків трапився, коли Фальсіні працював у престижному готелі на Гаваях. До цього готелю роками приїжджала одна жінка, яка відпочивала у президентському люксі. Але цього разу її вимога була особливою – вона погодилася зупинитися лише за умови, що особисто шеф-кухар буде готувати для неї кожен прийом їжі.

"Щодня, вранці, вдень і ввечері, мені доводилося йти до її номера, виходити на балкон і готувати їжу просто там. На жаль, я не можу розкрити її ім'я, інакше у мене були б великі проблеми. Але можу сказати, що вона була дуже впливовою особистістю у сфері розваг", – поділився Фальсіні.

Стілець, на якому ніхто не мав права сидіти

Ще один VIP-клієнт мав досить незвичайну вимогу: він погоджувався сидіти лише на стільці, яким ніхто до нього не користувався.

"Йому потрібен був абсолютно новий стілець, який ніхто до нього не торкався. Тому готель спеціально купив для нього один екземпляр, а після кожного його візиту ми загортали його в пластик і зберігали. Коли клієнт повертався, ми урочисто розпаковували стілець і приносили його у будь-який ресторан готелю, в якому він збирався вечеряти", – розповів шеф-кухар.

Фруктовий салат із вимірюваними шматочками

Деякі клієнти були настільки вимогливими до деталей, що навіть проста страва мала відповідати суворим стандартам. Одна з гостей, наприклад, наполягала, щоб її фруктовий салат складався виключно з ідеально рівних шматочків розміром рівно 1 дюйм.

"Мені довелося нарізати кожен шматочок саме так, як вона хотіла, і змішати їх у точній пропорції. Інакше вона б просто відмовилася їсти, влаштувала б скандал і почала скаржитися персоналу", – згадав Фальсіні.

Робота з VIP-клієнтами: розкіш чи випробування?

Після багатьох років роботи у висококласних готелях Массімо Фальсіні встиг попрацювати з різними знаменитостями та впливовими особами. Він організовував гала-вечері, розкішні прийоми та працював у найбільш ексклюзивних закладах світу.

Сьогодні він працює на п’ятизірковому курорті в Монтесіто, розкішному районі Каліфорнії, відомому своїми елітними маєтками та знаменитими гостями. Але, як зізнається сам шеф-кухар, тепер він більше не виконує "дикі" вимоги VIP-клієнтів.

Його історія ще раз підтверджує, що світ високої гастрономії не завжди такий гламурний, як здається, а за кожним розкішним рестораном стоять справжні випробування для тих, хто створює ідеальний сервіс для найвибагливіших клієнтів.

Раніше "Дивогляд" розповідав, що покоївка готелю назвала найдивнішу річ, яку вона знаходила у номерах.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ

Читайте більше