Ніколи не повідомляйте незнайомим особам PIN-код і CVV-код картки
У Центрі протидії дезінформації попереджають про нову схему шахраїв, які телефонують клієнтам ПриватБанку. Аферисти представляються співробітниками служби безпеки банку. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на повідомлення Центру протидії дезінформації у Telegram.
Відомо про чергову схему шахраїв, які прикидаються працівниками ПриватБанку та телефонують власникам карток цього банку. Вони здійснюють дзвінки з номера 044 364 53 20 та представляються співробітниками "служби безпеки ПриватБанку".

У розмові аферисти повідомляють клієнтам, що з їхньої картки за останні 20 хвилин нібито було проведено кілька транзакцій на територію рф. Натомість злочинці пропонують українцям скасувати переказ та зробити "страхування" від шахраїв. За допомогою тиску аферисти змушують людей виконувати їхні вимоги, наприклад записати голосове повідомлення та підтвердити дані банківської картки.
"Для більшої достовірності називають свій "персональний номер", який нібито можна знайти на вебсайті "Привату", – йдеться в повідомленні Центра.

За допомогою таких дій аферистам вдається отримати дані клієнтів банку, щоб потім викрасти гроші з рахунків. Тож важливо пам’ятати, що жоден банківський працівник не має права та не буде запитувати у вас PIN-код і CVV-код картки. Крім цього, ніколи нікому не повідомляйте особисту інформацію та не виконуйте фінансові операції під час дзвінків чи повідомлень від невідомих осіб.
У такому випадку потрібно звернутися до контакт-центру банку та повідомити про шахрайство. Також у Центрі протидії дезінформації радять звертатися до кіберполіції, якщо ви стали жертвою шахрайства.
Раніше "Дивогляд" розповідав про те, як українка відправила 70 тисяч грн "американському герою з Сирії".
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.