Рекорд

Блогер побив рекорд за найдовшим часом без сну – з якими труднощами він зіткнувся (фото)

Фото The Daily Star

Шанувальники, занепокоєні його здоров'ям, неодноразово зверталися до поліції

19-річний австралійський YouTube-блогер на ім'я Norme встановив новий світовий рекорд Гіннеса за найдовший час без сну, провівши 12 днів без відпочинку. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Daily Star.

Упродовж цього періоду шанувальники, занепокоєні його здоров'ям, неодноразово зверталися до поліції, а адміністратори соціальних мереж блокували його платформи через можливі ризики для його здоров'я.

Коли Norme досяг рекордних 264 годин і 24 хвилин без сну, на платформі Rumble його трансляцію переглядало 9000 глядачів. Наприкінці 12-денної спроби, вулиці поблизу його будинку заповнили машини швидкої допомоги та поліції, оскільки друзі стежили за його станом.

Попередній рекорд належав Ренді Гарднеру, який у 1964 році, у віці 17 років, не спав 11 днів поспіль. Під час своєї спроби він стикався з галюцинаціями та дезорієнтацією, тоді як вчені ретельно документували його стан.

Після цього рекорду ще двоє людей, Макдональд і Морін Вестон, також намагалися не спати понад 400 годин, але Книга рекордів Гіннеса не визнала ці спроби. Усі попередні рекорди супроводжувалися наглядом медиків, тоді як Norme діяв без такої підтримки, що викликало ще більше занепокоєння за його здоров'я.

За даними лікарів, після 24 годин без сну погіршуються координація та пам'ять, а після 36 годин організм починає відчувати фізичне виснаження. Два дні без сну можуть призвести до "мікросну", коли мозок тимчасово вимикається для відпочинку. Після трьох днів без сну може розвинутися психоз. Norme, попри всі ризики, відчував лише радість, коли обігнав попередній рекорд.

Раніше "Дивогляд" розповідав, що експерт попередив про наслідки декількох будильників зранку.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ