Пасажирам достатньо заповнити електронну версію заяви і дочекатися результатів
Популярний український залізничний перевізник "Укрзалізниця" запустив сервіс для повернення квитків онлайн, передає "Дивогляд" із посиланням на прес-службу перевізника.
Усім пасажирам, які придбали посадкові талони на потяг, але через певні обставини вимушені повернути їх назад, можуть заповнити електронну версію заяви. Для цього необхідно:
- на сайті "Укрзалізниці" обрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою "Дія.Підпис";
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Також в Укрзалізниці відмітили, що оформлення претензійного повернення посадкових талонів здійснюється виключно за наявності відповідних відміток на квитках у випадках якщо:
- пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, що чи планують в "Укрзалізниці" підвищувати вартість квитків на потяги внутрішнього сполучення.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.