Фахівці проаналізували понад 3 млн вакансій з 2015 року до нашого часу
Після початку повномасштабного вторгнення росії український бізнес почав у 6 разів активніше використовувати українську мову, ніж російську. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на дані платформи для пошуку роботи.
Фахівці проаналізували понад 3 млн вакансій з 2015 року до нашого часу та визначили, як змінювалася мова спілкування роботодавців і шукачів на тлі початку війни в Україні. Зокрема, є наступні цікаві факти:
- у жовтні 2022 року роботодавці розмістили 84% вакансій українською мовою і лише 13% російською;
- з моменту повномасштабного вторгнення використання державної зросло на 30%, російської – впало втричі;
- найшвидше українізуються Дніпро, Харків та Одеса, найукраїнізованіше місто – Львів, де 97% вакансій українською, а ось у Києві ця частка становить 84%;
- найукраїнізованішими виявилися великі бізнеси – 96% із них розміщують вакансії українською мовою, а ось представники мікробізнесу – 77%;
- 66% резюме, створених у жовтні, – українською, 18% – англійською і 16% – російською;
- українську мову частіше використовує молодь 16-25 років та кандидати 40-44 років – 68% та 69% відповідно, молодь демонструє найменше вживання російської – 15%, а ось найбільше користуються російською кандидати 55+ – 34%;
- жінки дещо більше використовують українську, ніж чоловіки, натомість останні більше користуються англійською;
- найбільше вакансій українською – 88% – розміщують у категорії "Адміністрація, керівництво середньої ланки", а найменше – 71% розміщують у категорії "IT, комп'ютери, інтернет", але там найбільша кількість вакансій – 15% англійською.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що українська Вікіпедія стає все більш популярною, а російські статті втрачають попит.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram Дивогляд 5.UA.
Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання