Робота українського продакшну потрапила у шортліст берлінського модного фестивалю

Відеоробота українського продакшну увійшла до шорт-листа берлінського кінофестивалю – відео

Yora / YouTube

Участь у фестивалі є великим досягненням для молодої команди

Відеоробота українського молодого продакшну увійшла до шорт-листа модного берлінського кінофестивалю Berlin Fashion Film Festival, повідомляє "Дивогляд".

Над відео під назвою "YORA BEGINS: TAKING SHAPE" працював режисер Матвій Кішак, який водночас є засновником Kinoglaz Production. Тривалість відеороботи становить 1 хвилину.

Варто відмітити, що участь у фестивалі є великим досягненням для молодої команди, оскільки у ньому беруть участь багато популярних світових кінематографістів, модні бренди, рекламні агенції, що займаються створенням якісного і затребуваного контенту, тощо.

"Це дійсно круто, бо наші конкуренти – роботи Yves Saint Laurent, Vogue, Burberry, Diesel, Gucci x North Face, Louis Vuitton", – підкреслюють українці.

Журі кінофестивалю визначатимуть переможців у десятьох номінаціях.

Нагадаємо, раніше "Дивогляд" повідомляв, що фільм "Носоріг" переміг на кінофестивалі у Польщі.

Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram – Дивогляд 5.UA.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ