Ми розповіли, як не потрапити у подібну ситуацію
Компанії Apple вдалося врегулювати конфлікт з 21-річною студенткою, яка у 2016 році скористалася послугами сервісного центру для ремонту свого iPhone. Дівчина виявила, що співробітники СЦ розмістили у мережі її інтимні фото й відео. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на 9to5mac.
Відомо, що сервісним центром у Каліфорнії (США) керувала компанія Pegatron – підрядник Apple. Працівники СЦ завантажили у Facebook-акаунт дівчини її відверті фото та секс-відео, які знайшли на смартфоні.
Внаслідок цього постраждала подала позов на компанію Apple щодо вторгнення у приватне життя та завдання емоційної травми. Причетних до скандалу співробітників СЦ одразу звільнили, а конфлікт вдалося вирішити завдяки солідній компенсації.
"Коли ми дізналися про це грубе порушення нашої політики у одного з наших постачальників у 2016 році, ми негайно вжили заходів і відтоді продовжуємо посилювати наші протоколи постачальників", – заявила компанія Apple.
Відомо, що американська компанія інструктує користувачів про те, що віддавати пристрої на ремонт треба з відключеним паролем. Однак, у цьому випадку будь-який учасник ремонту може скористатися конфіденційними даними власника пристрою.
Саме тому ми радимо перед ремонтом гаджету скинути його до заводських налаштувань, якщо ви турбуєтеся про те, що приватна інформація може потрапити у руки недобросовісної людини.
До речі, нещодавно "Дивогляд" повідомляв, що 1,5 млрд пристроям Apple загрожують шахраї.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!