Страву можна буде замовити у будь-якому ресторані або фудкорті
У Києві обрали логотип "Kyiv Pie", який став символом гастрономічного міста. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на The Village.
Над айдентикою працювала дизайн-студія YOD Group, що спеціалізується на розробці дизайну закладів.
Головним дизайнером логотипу став Ілля Неправда. Він висунув концепцію, яка полягає в мінімумі елементів. Чоловік запропонував створити дизайн з 24 крапок, поєднуючи які можна отримати листя каштану, сонце, соняшник або власний малюнок.

На кришці Kyiv Pie будуть розміщені невеликі крапки, через які виходитиме пара від теплого тіста. Тим самим пиріг залишатиметься свіжим ще певний час.
"Ми підтримуємо розвиток гастрономічного туризму в столиці. Поважаємо ті символи, що вже існують, та розуміємо, навіщо потрібно створювати нові. Тому ми за Kyiv Pie, але з сучасною айдентикою", – зазначив співзасновник компанії Володимир Непийвода.
Страву Kyiv Pie представлено у вигляді невеликого пирога круглої форми. Він виготовлений з бездріжджового тіста та містить всередині різні начинки на вибір: селера, осетр та яловичий лівер.
За попередньою інформацією, Kyiv Pie можна буде замовити в ресторанах або вуличних фудкортах. Його вартість не перевищуватиме 30 грн.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" повідомляв, що у Києві з’явиться новий сервіс для знайомств.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!