Influencer Marketing Day
Influencer Marketing Day WebPromoExperts.

Influencer Marketing Day: як просуватися через блогерів і лідерів громадської думки в 2021 році

    Читайте по-русски
    На слухачів чекають 8 насичених годин обговорення ефективних практик і систематизованої інформації від 14 кращих у своїй справі спікерів з топових українських компаній

    Всього за останні 5 років influencer-маркетинг виріс від невідомості до форми маркетингу, зрозумілою і незамінною для брендів будь-якої величини. Щорічно бюджети на цей канал просування ростуть в кілька разів, і результати виправдовують вкладені інвестиції. Але тільки в разі правильно побудованої стратегії, взаємовигідної співпраці і спілкування з лідерами думок. Як же правильно?

    На онлайн-конференції Influencer Marketing Day від WebPromoExperts, яка відбудеться 29 липня 2021 року, дізнаєтеся, як залучити клієнтів і збільшити продажі, як правильно підбирати лідерів думок і вимірювати ефективність співпраці з ними.

    На слухачів чекають 8 насичених годин обговорення ефективних практик і систематизованої інформації від 14 кращих у своїй справі спікерів з топових українських компаній.

    Ви почуєте кейси: INTERTOP Ukraine, Vodafone, Comfy, "Щедрий Дар", "Каштан", "Равлик Боб", Metro Cash & Carry Ukraine, Uklon, SWEET.TV і інші.

    Конференція проллє світло на те, як створювати успішні поетапні стратегії роботи з блогерами, як знаходити "своїх" лідерів громадської думки зі своєю цільовою аудиторією і вибудовувати комунікацію з тими, з ким хочете працювати.

    З особистого досвіду спікерів дізнаєтеся:

    • Як брифувати інфлюенсера і вибудовувати комунікацію
    • 100 000 охоплень за 100 $. Секрет мікроінфлюенсерів
    • Як бренду знайти свого лідера думок і стати з ним партнерами. Кейс COMFY
    • Як залучити блогера в проект і отримати в 3 рази більше публікацій? Кейс SWEET.TV
    • Реклама у блогерів абсолютно безкоштовно. Секрети вау-комунікації
    • Що таке добре і що таке погано: 5 ознак, що ваша нативна реклама працює
    • Influencer Marketing в B2B

    Експерти поділяться кейсами брендів, лайфхаками, секретами і правилами тривалих і плідних відносин з блогерами різних масштабів. Розкажуть, що таке продюсерські центри та агентства з підбору інфлюенсерів.

    Івент обов'язковий до відвідування маркетологам загального і діджитал-напрямків, SMM фахівцям, власникам бізнесів. Всім, кому важливо отримати нові знання, познайомитися з топовими стратегіями і робочими інструментами, перестати зливати бюджет і отримати якісне зростання за допомогою просування через інфлюенсерів.

    Взяти участь в конференції можна в двох форматах:

    • Онлайн. Безкоштовний за умови попередньої реєстрації. З можливістю прослухати конференцію і поставити питання лекторам в прямому ефірі, спілкуватися з колегами в Telegram-чаті та отримати гарантовані подарунки від спонсорів івенту.
    • Онлайн + Запис конференції. Вартість цього типу участі – 500 грн до 29 липня (в день конференції: 800 грн). Учасники отримають всі ті ж можливості, що доступні в безкоштовному форматі, плюс доступ до запису Influencer Marketing Day і минулого конференції SMM Day з можливістю дивитися і переглядати в будь-який зручний час.

    Не відкладайте реєстрацію і не пропустіть подію, яка змінить курс вашого бренду!

    Також підписуйтесь на телеграм чат конференції https://bit.ly/2U0u6ZM де ви знайдете нові знайомства і будете в курсі всіх новин.

    Організатори та спонсори: WebPromoExperts, Webpromo

    Зареєструватися

    Вам може бути цікаво: webpromoexperts.net

    Попередній матеріал
    Японія та США лідирують за кількістю нагород на Олімпіаді в Токіо
    Наступний матеріал
    Столичні патрульні виявили двох водіїв маршруток у стані алкогольного і наркотичного сп'яніння
    Теги:
    Loading...