Поведінка покупців щодня змінюється. Вони проводять все більше і більше часу в мережі. Тепер перед походом в аптеку покупці все частіше заходять в Інтернет, щоб дізнатися більше про препарат, відгуках, його аналогах і вартості.
Як тепер фарм-компаніям привернути увагу до свого продукту? Як знайти свою аудиторію ще до появи у неї потреби в ліках? Як не упустити можливості, які відкриваються з використанням digital-технологій?
Дізнайтеся відповіді на всі ваші запитання 22 жовтня на онлайн-конференції Digital Pharma Day.
Ми зібрали більше 18 спікерів - кращих представників топових фармацевтичних компаній, таких як Фармак, Sanofi, Teva, Дарниця, Arterium, Аcino, Юрія-Фарм, GSK, Алкалоїд, Sperco, L'Oréal, Liki24, Tabletki, Агентство Медичного Маркетингу, Dr. Reddy's, Medical Data Management і багатьох інших.
Вас чекають більше 9 годин продуктивного навчання на реальних прикладах. Спікери в подробицях розкажуть про свої кращі результати, і як їх досягали, про свої успіхи і невдачі, про труднощі, з якими стикалися в просуванні ліків в мережі.
Отримайте концентрат корисної інформації з кейсів, лайфхаків і фішок про те, як:
- Адаптувати фармацевтичний бізнес під умови digital-прискорення;
- Досягти клієнтоорієнтованого підходу онлайн;
- Використовувати всі інструменти і можливості для фармацевтичної індустрії в мережі;
- Перевести комунікації і просування продуктів онлайн;
- Бути стійким і при цьому йти в ногу з глобальними digital-змінами.
Після конференції ви зрозумієте основні принципи виходу онлайн і закріплення онлайн-позицій фармакологічних компаній, тонкощі використання digital-інструментів у загальній маркетинговій стратегії бренду, а також куди рухатися, щоб бути в тренді, при цьому не бути поза законом.
Онлайн-конференція буде корисна всім, хто хоче поліпшити бізнес-показники своєї фармацевтичної компанії, використовуючи всі можливі канали просування.
- Для інтернет-маркетологів зі сфери фарміндустрії.
- Для власників, керівників і топ-менеджерів фармацевтичних компаній.
- Для фахівців, які займаються онлайн-просуванням фарми.
- Для фармацевтів, які хочуть розібратися в основах digital-маркетингу.
Навчіться ефективно використовувати всі digital-можливості просування фарми не виходячи з дому!