Парламентські та президентські вибори вже незабаром, а тому програми партій переповнені різноманітними обіцянками. Більшість з них виконати майже нереально, але політики і не збираються поспішати з цим, адже українці схильні швидко забувати, що їм обіцяли, вважають експерти.
"Є великий масив інформації, є білий шум, який створюється засобами масової інформації, відповідно не відкладається сухого залишку в думках людей про те, що обіцяли, що виконали ті чи інші політики", – цитує слова політолога Віталія Кулика 112.ua.
В умовах уже розпочатої передвиборчої кампанії партії та кандидати готові вдаватися до різноманітних методів, аби лише привернути увагу виборця. Використовують усі теми – від зарплат і пенсій до корупції. Наразі дедалі популярнішою стає тема екології, адже "зелені" обіцянки вже стали трендом в українській політиці.
"Окремі області, де екологічна тема є надпопулярною: Кривий Ріг, Запоріжжя, Маріуполь. І ті кандидати, які піднімають ці екологічні теми, отримують максимальний електоральний дивіденд", – зазначає Кулик.
За його словами, кандидати часто обмежуються лише політичними заявами, а до конкретних кроків щодо покращення екології не вдаються.
"Кандидати напишуть, що будемо працювати над ситуацією з покращення довкілля і тощо. Фактично, загальними фразами обмежуються і не надто звертають увагу на наповнення цих фраз", – каже політолог Кость Бондаренко.
У таких умовах виборцям варто бути пильними та раціональними, не сподіватися на красиві гасла, а також уважно читати передвиборчі програми партій.