Залізнична колія
ok.ru

Франція допоможе Україні будувати потяги з системою зміни ширини колій

    Франція допоможе залучити кошти ЄС для впровадження системи зміни ширини колій для рухомого складу

    19 травня 2017 року в Києві відбулося Шосте засідання українсько-французької Робочої групи з питань транспорту. Під час засідання сторони обговорили стан та перспективи розвитку українсько-французького співробітництва в галузі транспорту та інфраструктури, повідомляє Міністерство інфраструктури України.

    "Українська сторона висловила зацікавленість у залученні досвіду фахівців залізничної галузі Франції щодо подальшого розвитку залізничної інфраструктури України, будівництва нового рухомого складу у тому числі із застосуванням системи зміни ширини колії для рухомого складу. Французька сторона розгляне можливість експертно-консультаційної допомоги та сприятиме залученню коштів Європейського Союзу для отримання технічної допомоги в реалізації проекту щодо системи зміни ширини колії в Україні", – йдеться в повідомленні. Мається на увазі обладнання вагонів системою, яка автоматично змінює відстань між колесами в колісних парах, уточнили у прес-службі Міністерства.

    При цьому українська сторона поінформувала про проведення активної роботи з розвитку комбінованих/мультимодальних перевезень в напрямку Європа – Азія з використанням транспортної інфраструктури України, зокрема в рамках чинних транспортних коридорів, визначених мережею TEN-T.

    З метою залучення вантажопотоку сторони погодилися вжити всіх необхідних заходів шляхом створення конкурентоспроможних умов виконання перевезень у зазначеному напрямку, скорочення термінів доставки, створення цифрових інформаційних ресурсів, проведення інформаційної роботи з вантажовласниками та вантажовідправниками.

    Відомо, що найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 англійських фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).

    В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше – СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.

    Зауважимо, в Україні найбільша кількість стикувальних вузлів (приблизно 15) – на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією. 

    Попередній матеріал
    Між Львовом і Польщею влітку планується налагодити авіасполучення
    Наступний матеріал
    У 2016 році в світі з'явилося понад 31 млн внутрішніх біженців

    Фахівці оприлюднили рейтинг найкращих країн для туризму

    Круїзний теплохід "Принцеса Дніпра" вперше за три роки прибув до Києва

    Гройсман: Нам необхідно корпоратизувати "Укрзалізницю"