Локомотив General Electric "Тризуб"
Локомотив General Electric "Тризуб" Крюківський вагонобудівний завод

УЗ експлуатує лише половину вантажних локомотивів зі свого інвентарного парку – експерт

    А мінімальна потреба підприємства в нових локомотивах, за словами Криворучка, – 310 одиниць до 2025 року

    В Україні гострим стає дефіцит залізничних локомотивів. Проблему поглиблює і факт, що "Укрзалізниця" у значній мірі відстає у планах їхнього придбання. Так, держпідприємство заявило, що у 2019 році має намір купити 15 магістральних вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric. Однак ця угода анонсувалася ще навесні 2018 року, повідомляє у блозі на OBOZREVATEL голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.

    "До речі, якщо загалом в УЗ планували придбати 30 локомотивів GE, а зовсім нещодавно надійшли машини, то виходить, що за два тижні, які лишилися до кінця 2018 року, в Україну мають прибути всі 15 локомотивів, чи не так?", – зазначив він.

    Криворучко також наголосив, що навіть купівля обіцяних 15 локомотивів особливо не врятує ситуацію на ринку залізничних перевезень. Адже зараз із 1758 вантажних локомотивів, які є в інвентарному парку УЗ, в експлуатації перебувають лишень 945. А мінімальна потреба підприємства в нових локомотивах – 310 одиниць до 2025 року.

    "Що ж, фінплан УЗ ще проходитиме узгодження у профільних міністерствах. Але поки що не додає впевненості оптимістичне твердження держмонополіста, що реалізація всіх заходів, передбачених проектом фінплану на 2019 рік, дозволить забезпечити необхідну швидкість руху поїздів і безпеку перевезень вантажів і пасажирів", – підсумував він.

    Попередній матеріал
    РФ звела казарми на спірних Курилах – реакція Японії
    Наступний матеріал
    Польща закриває пішохідний пункт пропуску на кордоні з Україною: яка причина
    Теги:
    Loading...