Ксенія Ляпіна
Ксенія Ляпіна
Ксенія Ляпіна / Facebook

Уніфікацію тарифів на порожні вагони УЗ поки не обгрунтувала в достатній мірі – Ляпіна

    Аналіз має бути проведений Міністерством інфраструктури, а не "Укрзалізницею", наполягають у Державній регуляторній службі

    Представники транспортної галузі не провели достатній аналіз для прийняття наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України і пов'язані з ним послуги щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". Про це заявила глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна на засіданні напередодні, передає Мінпром.

    "Аналіз, який зробив розробник, м'яко кажучи, поверхневий, недостатній і не охоплює всі ті питання, які сьогодні піднімалися", - заявила вона.

    Крім того, Ляпіна підкреслила, що аналіз має бути проведений Міністерством інфраструктури, "але все робиться на "Укрзалізниці", хоча вона господарюючий суб'єкт і абсолютно природно розглядає цей процес у власних інтересах.

    Також посадовиця висловила впевненість, що до наступної наради, яка відбудеться 29 серпня, розробник попрацює над аналізом і власною аргументацією.

    "Тому що насправді аргументація у ході сьогоднішнього обговорення змінилася. Спочатку мова йшла про те, що це все в інтересах клієнтів, а наприкінці виявилося, що це все робиться з іншою метою", - зазначила вона.

    Також Ляпіна додала: наказ Мінінфраструктури виглядає просто як приховане підвищення інфраструктурної складової залізничного тарифу, яка не дерегулювалася.

    "Дерегулювали тільки вагонну складову. А в даному випадку, хоча мова йде про вагони та їх повернення, насправді, як вказали фахівці, це інфраструктурна складова", - заявила Ляпіна.

    Глава Державної регуляторної служби уточнила: є ще одна підстава для занепокоєння.

    "Третє питання, яке хвилює мене найбільше. Відбулася дерегуляція вагонної складової, одним із наслідків повинно було стати вирівнювання ціни вагонів залізниці та приватного ринку. Сьогодні всі учасники - і" УЗ", і бізнес, який користується послугами як "УЗ", так і приватних перевізників, підтвердили, що вирівнювання не відбулося. Ціни ( "УЗ" і приватних компаній) залишилися з великою різницею, тобто доступність послуг з урахуванням приватних вагонів чимось ускладнена і ніхто не відповідає на питання, чим саме" – заявила вона.

    Попередній матеріал
    В окупованому Донецьку в обмінниках зникає валюта – Гримчак
    Наступний матеріал
    Уніфікація тарифів на порожні вагони УЗ може призвести до втрати експортних ринків для ГМК – Біленький
    Теги: