Вантажний вагон
Вантажний вагон Depositphotos

"Укрзалізниця" і Мінінфраструктури повинні придумати план, щоб уникнути транспортного колапсу – ЗМІ

    Припинення поставок дизельного палива з Росії збіглося з початком збору врожаю

    Один із найбільших постачальників дизельного палива в Україні Wexler Group із 1 серпня призупиняє поставки дизельного палива з Росії трубопровідним транспортом. Цим трубопроводом в Україну імпортувалося 41% усього споживаного Україною дизельного палива. Про це йдеться в статті-розслідуванні.

    Виходячи з даних експертів, опитаних журналістами, проблема, яка виникла, показала, що Україна так і не досягла енергетичної безпеки. Уряд повинен негайно шукати способи компенсувати обсяги ринку.

    "Проблема в тому, що ми довгий час покладалися на Росію. Ось виникає проблема – і у нас паливна криза. Купити можна в будь-якій країні світу, як альтернатива – це Білорусь і Туреччина, перспективний ринок також в Азербайджані. Але тут уже питання: яка буде ціна і на яких умовах будуть відбуватися поставки", – сказав в матеріалі економіст Олександр Охріменко.

    За словами Охріменка, в цій ситуації важливо на затягувати, а якомога швидше вирішити питання, піднявши його на найвищому державному рівні.

    "Якщо говорити про постачання палива по залізниці, то нагадаю, що" Укрзалізниця" – це державна установа, підпорядкована уряду. Відповідно, саме уряд повинен цим займатися. Так само – Мінінфраструктури. Ці дві організації, на чолі з керівниками країни повинні придумати розумний план виходу з цієї ситуації. Цю проблему потрібно вирішувати тільки на державному рівні", – заявив економіст.

    Припинення поставок дизельного палива з Росії збіглося з початком збору врожаю. Як повідомлялося раніше, цього року в Україні очікується рекордний урожай зернових.

    Попередній матеріал
    Напад на Гандзюк: вирок п'ятьом нападникам набув законної сили
    Наступний матеріал
    Серед усіх видів пального, ситуація з дизельним паливом в Україні найгірша – експерт
    Теги: