Таку інформацію розміщено на офіційному веб-сайті "Укрзалізниці".
"Збудувати до кінця 2017 року 3 тисячі вантажних вагонів на власних заводах цілком реально, зазначає менеджмент ПАТ "Укрзалізниця", оскільки потужності цих підприємств – 4,5 тисячі вагонів на рік. Наразі пожвавлення будівництва відбувається не лише на ДВРЗ, а й на Панютинському та Стрийському заводах", – йдеться в повідомленні.
Зазначено, що на трьох заводах-філіях ПАТ "Укрзалізниця" збільшуються темпи будівництва напіввагонів.
"Дарницький вагоноремонтний завод" має матеріали, щоб збудувати майже 1000 вантажних вагонів до кінця 2017 року. У травні цей завод планує збудувати до 100 напіввагонів, а зараз щозміни будує чотири вагони. Сьогодні ДВРЗ здає в експлуатацію 10 нових.
З початку 2017 року філія "Дарницький вагоноремонтний завод" уклала 121 договір на постачання матеріалів та запчастин для будівництва вагонів на загальну суму майже півмільярда гривень, з яких у січні-травні вже поставлено заводу 47% продукції. Обсяги її постачання зросли, зокрема у квітні, порівняно з лютим цього року більш ніж у 8 разів.
Як зазначають в "Укрзалізниці", в перші місяці поточного року були перебої з постачанням запчастин і матеріалів, пов’язані з проведенням тендерних процедур. Наразі 16 тендерів заблоковано АМКУ, в тому числі, на необхідне для будівництва вагонів литво. Проте, незважаючи на проблеми, навіть за таких обставин заводи "Укрзалізниці" не зупинили виготовлення вантажних вагонів. Вони будують кузови вагонів і очікують на литво для візків.