фото Цензор.НЕТ

"Укрметалургпром" планує взяти участь у нараді Мінінфраструктури щодо Маріуполя

    Головне на нараді - вирішити питання щодо навантаження перегону Комиш-Зоря – Волноваха

    Наступного тижня Міністерство інфраструктури України запланувало провести нараду з проблем залізничного сполучення Маріуполя. В об'єднанні підприємств "Укрметалургпром" висловили бажання долучитися до нього. Про це заявив президент об'єднання Олександр Каленков, передає UAprom.

    "Я думаю, що це буде робоча зустріч, на яку запросять всі підприємства Маріуполя, а не тільки меткомбінати. Її проведе міністр інфраструктури Володимир Омелян. Напевно, прийде і топ-менеджмент "Укрзалізниці". "Укрметалургпром" також має намір взяти участь", - повідомив він.

    За словами Каленкова, така нарада є необхідною для того, аби інвестиції "Укрзалізниці" у перегін Комиш-Зоря були виправданими. "Щоб довести кількість поїздів, що проходять, до нормального рівня - понад 20 пар, максимум 26", -зазначив президент об'єднання.

    Як відзначають металурги, нині навантаження перегону Комиш-Зоря – Волноваха, попри інвестиції УЗ у розширення його пропускної спроможності, залишається низьким.

    "Напрямок є критично важливим для всіх підприємств Маріуполя, зокрема і для великих металургійних заводів. Але зараз, на жаль, через перегін пропускається у середньому 15,8 пар поїздів, повідомив на зустрічі з міністром Енвер Омарович. Це пов'язано з тим, що УЗ то не подає тягу, то у залізничників немає дизпалива, то ще якісь проблеми в компанії не дозволяють безпосередньо завантажити цю ділянку", - відзначив глава" Укрметаллургпрома".

    Попередній матеріал
    Бельгія підняла винищувачі для перехоплення російських Су-27
    Наступний матеріал
    Спостерігачі ОБСЄ побували у школах окупованого Донецька: що побачили
    Теги:

    "Укрметалургпром": існує незначний прогрес у забезпеченні ГМК напіввагонами УЗ

    Керівник "Запоріжсталі": Директори "Укрзалізниці" змінюються щороку, а на Дорозі не змінюється нічого

    Галасюк: Потрібно змусити "Укрзалізницю" шукати внутрішні резерви, а не підвищувати тарифи