Вантажні вагони
Вантажні вагони Depositphotos

У Європейській бізнес асоціації висловилися проти індексації тарифів, пропонованої УЗ, і висунули свої пропозиції

    Покращити своє фінансове становище "Укрзалізниця" може не тільки шляхом перекладення навантаження на плечі бізнесу, а й через зміни у законодавстві і створенні нового регуляторного органу, заявили в асоціації

    Запропонована "Укрзалізницею" автоматична індексація тарифів не передбачена чинним законодавством. Натомість питання збитковості державного підприємства можна вирішити ухваленням закону про залізничний транспорт та створенням Національної комісії з регулювання тарифів на транспортні перевезення.

    Таку думку висловила під час наради у Державній регуляторній службі представниця Європейської бізнес асоціації Ярина Скороход, пише "Обозреватель".

    "Ми маємо дуже чітку позицію стосовно автоматичної індексації тарифів. І повністю погоджуємося з думкою Міністерства економічного розвитку та торгівлі, сформульованою ще у лютому, коли вони говорили, що регулювання цін шляхом автоматичної індексації в принципі не передбачене законом.

    Враховуючи це, а також те, що ми і так щороку з бізнес-спільнотою і центральними органами виконавчої влади переглядаємо рівень підвищення тарифів для того, щоб він був прийнятним для усіх сторін – ми не підтримуємо саме механізм автоматичної індексації", – зазначила Скороход.

    Натомість покращити своє фінансове становище, на її думку, "Укрзалізниця" може не тільки шляхом перекладення навантаження на плечі бізнесу, а й через зміни у законодавстві і створенні нового регуляторного органу.

    "Потрібно ухвалювати закон про залізничний транспорт. Потрібно створювати Національну комісію з регулювання тарифів на транспорті. Це речі, які знімуть усі питання. Зокрема, буде знято питання щодо кроссубсидування пасажирських перевезень, адже бізнес УЗ буде розділений і кроссубсидування буде заборонене в принципі", – наголосила Скороход.

    Саме тому, за її словами, асоціація пропонує консолідувати зусилля на стимулюванні нового парламенту ухвалити відповідні закони.

    "Всі сторони мають виступити з твердим посилом щодо включення як першочергового законопроекту щодо податку на землю і виділення коштів для УЗ на погашення заборгованості за пасажирськими перевезеннями. Якщо ці ініціативи будуть включені як першочергові для нового уряду і нової Ради – це питання може бути вирішене найближчим часом", – наголосила Скороход.

    Попередній матеріал
    На Житомирщині вандали розтрощили надгробні пам'ятники бійців АТО
    Наступний матеріал
    Внутрішній ринок металопрокату в 2020 році зросте на 3% – гендиректор "Метінвесту"
    Теги: