5.ua

У Києві фіксують все більше порушень у виборчій агітації

    Голос за гречку, участь у дитячому святі або поїздку до релігійних святинь – громадські спостерігачі за два дні до виборів столичного голови почали фіксувати дедалі більше порушень у передвиборній агітації кандидатів. Кияни, тим часом, продовжують визначатися, кого обиратимуть 25 травня.


    Повернути Київ киянам, дати столиці господаря, прибрати незаконні кіоски, створити муніципальну поліцію, відремонтувати під'їзди та ліфти, розщедритися на будівництво нових станцій метро та мостів – кандидати на посаду столичного голови засипали киян обіцянками. У реальності їх виконання потенційні виборці засумнівалися.

    Деякі кандидати вирішили не ускладнювати собі завдання під час столичної виборчої агітації. Замість того, щоб вигадувати нові обіцянки, звернулися до добре забутих старих. От Подільсько-Воскресенський міст. Почати будувати його обіцяли принаймні п’ять разів.

    Славнозвісне метро на Троєщину – лідер серед обіцянок і чиновників, і кандидатів. Комфортний переїзд із правого берега на лівий без заторів і в метрополітені мешканцям столиці обіцяють уже не перший рік.

    Не гребують старим арсеналом обіцянок у своїх передвиборних програмах і охочі пройти до Київради та сісти в крісло міського голови. Будувати поки що уявне метро на Троєщину збираються наввипередки: одні за 5 років, інші трохи швидше – за три. Пообіцяти те, що в майбутньому не можна буде перевірити і проконтролювати, а також речі, які є поза межею компетентності мера або депутата Київради – це тенденція нинішніх перегонів у Києві, кажуть у громадянській мережі "Опора".

    "Кандидати обіцяють те що виборці хочуть почути. Кандидати не конкретизують, звідки вони будуть брати ці кошти, як вони будуть їх розподіляти, і хто буде виконувати ці роботи. Вони в загальному говорять – я обіцяю, що в майбутньому зроблю то, й то", – каже координатор виборчих програм громадянської мережі "Опора" Тарас Чмут.

    Передвиборні слова, кинуті на вітер, можуть зіграти злий жарт з кандидатами – застерігають спостерігачі. Втомлені від старих обіцянок виборці 25 травня можуть віддати свій голос за несподіваного кандидата, який замість мостів чи метро пропонує щось більш реальне.

    Ганна Рибалка, Олена Сорокіна, 5 канал.

    Попередній матеріал
    Уряд: Україна потребує нової культурної політики
    Наступний матеріал
    Хуанде Рамос не захотів продовжувати контракт з "Дніпром"