5.ua

Столичний громадський транспорт обіцяють зробити європейським

    Normal 0 21 false false false UK X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

    Києву – європейський громадський транспорт, щоб прибував з точністю до хвилини і он-лайн можна було відстежувати рух. А ще електронний квиток – такий не підробиш і двічі не з'їздиш. Усе це обіцяють найближчим часом. Питання тільки в інвесторі, з яким столичне керівництво має укласти договір.

     

    Новий компостер пищить і бажає гарної подорожі. Це зразок сучасної системи оплати проїзду в громадському транспорті. Все електронне, аби не навантажувати водіїв обов’язками касира. А ще – щоб громадський транспорт зміг сам "рахувати" зароблені гроші, виключити корупційні схеми і людський фактор. Не можна буде використовувати підробні квитки, не можна використовувати один і той же квиток двічі, не можна буде з автоматом домовитися.

    "Ударівець" Ярослав Горбунов, що опікується проектом електронного квитка, каже: його впровадження загальмували на два роки, адже схожі договори на встановлення обладнання  пропонують 2 компанії-інвестори, одна з яких іноземна.

    Депутат непокоїться: прибутки, робочі місця і податки будуть виводитися за кордон. Це складає сотні мільйонів за рік.

    Тому він пропонує українського інвестора. Різниця – у відсотку, який має сплачуватися за кожну разову поїздку. Так, іноземний проект передбачає стягування трохи більше, ніж 8 відсотків з кожного придбаного квитка, а український – від двох до трьох. Допоки керівництво ще аналізує пропозиції, радник міського голови – випробовує.

    Київпастранс показує уже впроваджені ноу-хау. Безкоштовна мапа, на якій у реальному часі рухається кожна одиниця громадського транспорту. Програму, яку тепер можна скачати на кожний телефон, створили на громадських засадах програмісти.

    На мапі рухаються, зокрема, тролейбуси. Спеціальний додаток показує орієнтовний час прибуття на кожну зупинку. Автори проекту в прямому сенсі борються за те, щоб інформацію про громадський транспорт зробити відкритою.

    Програмісти-віртуози готові працювати для громадськості безплатно – щоб транспорт у столиці став по-європейськи комп’ютеризованим та доступним.

    Євгенія Таганович, Денис Саченко, "5 канал".

    Normal 0 21 false false false UK X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

    Столичний громадський транспорт обіцяють зробити європейським

    Києву – європейський громадський транспорт, щоб прибував з точністю до хвилини і он-лайн можна було відстежувати рух. А ще електронний квиток – такий не підробиш і двічі не з'їздиш. Усе це обіцяють найближчим часом. Питання тільки в інвесторі, з яким столичне керівництво має укласти договір.

    Новий компостер пищить і бажає гарної подорожі. Це зразок сучасної системи оплати проїзду в громадському транспорті. Все електронне, аби не навантажувати водіїв обов’язками касира. А ще – щоб громадський транспорт зміг сам "рахувати" зароблені гроші, виключити корупційні схеми і людський фактор. Не можна буде використовувати підробні квитки, не можна використовувати один і той же квиток двічі, не можна буде з автоматом домовитися.

    "Ударівець" Ярослав Горбунов, що опікується проектом електронного квитка, каже: його впровадження загальмували на два роки, адже схожі договори на встановлення обладнання  пропонують 2 компанії-інвестори, одна з яких іноземна.

    Депутат непокоїться: прибутки, робочі місця і податки будуть виводитися за кордон. Це складає сотні мільйонів за рік.

    Тому він пропонує українського інвестора. Різниця – у відсотку, який має сплачуватися за кожну разову поїздку. Так, іноземний проект передбачає стягування трохи більше, ніж 8 відсотків з кожного придбаного квитка, а український – від двох до трьох. Допоки керівництво ще аналізує пропозиції, радник міського голови – випробовує.

    Київпастранс показує уже впроваджені ноу-хау. Безкоштовна мапа, на якій у реальному часі рухається кожна одиниця громадського транспорту. Програму, яку тепер можна скачати на кожний телефон, створили на громадських засадах програмісти.

    На мапі рухаються, зокрема, тролейбуси. Спеціальний додаток показує орієнтовний час прибуття на кожну зупинку. Автори проекту в прямому сенсі борються за те, щоб інформацію про громадський транспорт зробити відкритою.

    Програмісти-віртуози готові працювати для громадськості безплатно – щоб транспорт у столиці став по-європейськи комп’ютеризованим та доступним.

    Євгенія Таганович, Денис Саченко, "5 канал".

    Попередній матеріал
    У Дніпропетровську 17-поверховий готель розфарбували у патріотичні кольори
    Наступний матеріал
    Білоцерківські освітяни передали на Донбас 4 тонни харчів