Вантажні вагони УЗ
Вантажні вагони УЗ kazatin.com

Індексація тарифів на вантажоперевезення матиме негативні наслідки для вугільної галузі – профспілки

    Рішення про підвищення вартості перевезень варто обговорювати зі всіма учасниками ринку, переконані профспілковці

    Ухвалення рішення про автоматичну індексацію, тобто підвищення тарифів на вантажоперевезення з боку УЗ матиме негативні наслідки для промисловців. Зокрема, це загрожує збитками шахтам і підприємствам вугільної галузі. Таку думку висловив голова Центрального комітету Профспілки працівників вугільної промисловості України Віктор Турманов, передає УНІАН.

    "Дійсно, сьогодні приймаються такі необдумані рішення, і не думають про економіку, не думають про металургів, про шахтарів. Захотілося підняти – і підвищують тарифи. А такі рішення повинні прийматися зважено, обдумано, з запрошенням експертів і профспілок, і на такій нараді потрібно обговорювати ці ініціативи. У нас і так вугілля неконкурентоспроможне, а з такими рішеннями галузі взагалі загрожує загибель", – переконаний Турманов.

    Він також вважає, що автоматична індексація тарифів УЗ обмежує інтереси вугільної галузі.

    "Так не можна чинити. Вони (УЗ – ред.) створюють для себе кращі умови, не звертаючи на всіх інших суб'єктів ринку жодної уваги. Повинна бути збалансована політика транспортних перевезень. Державні шахти сьогодні і так не мають грошей – ні на зарплату, ні на розвиток, а тут ще й тарифи на перевезення. Ми категорично проти", – каже голова Центрального комітету Профспілки працівників вугільної промисловості.

    Підтримує таку позицію і голова Незалежної профспілки гірників Донбасу Микола Волинко.

    "Мало того, що вугільна галузь і так під загрозою знищення, а зараз ще вирішили цими тарифами "задушити"... Автоматична індексація – це знищення, добивання вугільної галузі", – зазначає експерт.

    Він додає: рішення про підвищення вартості перевезень варто обговорювати зі всіма учасниками ринку.

    "Свого часу – за віце-прем'єра Олега Дубини – була створена суспільно-державна комісія з ситуації у вугільній промисловості. Там регулярно проходили засідання за участі всіх сторін – вирішували питання тарифів. Усе вирішувалося спільно. Нинішнє підвищення тарифів УЗ – це збитки держпідприємств. До того ж, вони тарифи підвищують, а якість тільки погіршується. Ми категорично проти такої індексації, це б'є і по державних, і по приватних підприємствах", – наголошує Волинко.

    Зауважимо, що 1 лютого на офіційному сайті Мінінфраструктури оприлюднили проект внесення змін до постанови Кабміну, що змінює принципи держполітики у сфері регулювання тарифів на залізничні перевезення і запроваджує автоматичну індексацію тарифів "Укрзалізниці". 2019 року тариф має зрости на 14,2%. Крім того, передбачена щомісячна індексація на 2,5%.

    Попередній матеріал
    Сухо, сонячно й тепло: прогноз погоди на завтра
    Наступний матеріал
    50% молоді може втратити слух через гучну музику: ВООЗ розробила рекомендації для зменшення ризику
    Теги: