У такий спосіб чиновники хочуть на 40 відсотків збільшити кількість заяв від містян. Бо через завантаженість операторів люди змушені на лінії по кілька хвилин. Торік зі скаргами на 15-51 звернулося півмільйона киян. Утім третина звернень пройшла повз увагу чиновників. За це у мерії пригрозили їм звільненнями.
Ігор Стефанович, КПУ "Контактний центр": "На новому веб-сайті www.1551.go.ua кияни мають можливість оперативно залишити звернення, перевірити хід його виконання. Ще одним способом зручного зв"язку з контактним центром та міською владою є офіційне представництво контактного центру в соціальній мережі Фейсбук".
Олександр Бузанов, заступник голови КМДА: "Ми домовилися, що за результатами березня місяця ми подивимося на той район міста Києва, на можливо той сектор роботи, який виконує районна адмінічстрація, в якому відсоток невиконання буде найбільший. Ми проведемо службове розщслідування і безумовно будемо приймати рішення, чи то кадрові рішення чи то організаційні".