Про неналежний стан автомобільних переїздів через Дніпро Олександр знає не з чуток. Щодня мостом Метро їздить на роботу. Погане покриття і ями на дорозі даються в знаки. За рік Олександр уже тричі міняв ходову у своєму авто. А це близько тисячі доларів за кожну.
Олександр Островський, водій: "Мосты в аварийном состояние, плохое покрытие, много ям. Тяжело ездить, ходовая убивается вообше".
Тріщини в асфальті та великі ями - реалії багатьох мостів столиці. Відремонтувати всі відразу неможливо - переконують в "Київавтодорі". Відновлюватимуть мости по черзі.
Василь Мельниченко, головний інженер КК "Київавтодор": "В нас в роботі пішохідний міст на труханів острів ми до кінця року його зробимо, ми зробимо тротуари по мосту Патона. ми завершимо роботи по Каховському 1, Каховському-2. П’ять споруд ми відремонтуємо капітальним ремонтом".
У те, що мости відремонтують до кінця року, містяни сумніваются. Адже, якщо на Патона робота кипить, то на Венеціанському мосту в Гідропарку робітників зі свічкою не знайдеш.
Тим часов у "Київавтодорі" готуються ремонтувати наступний об’єкт - Міст метро. За нього візьмуться уже наступного року. На ремонт витратять близько ста вісімдесяти мільйонів гривень.
Василь Мельниченко, головний інженер КК "Київавтодор": "Ми завершили проектні роботи і зараз проектна документація знаходиться на експертизі. після завершення експертизи проекту ми проводимо тендер на виконавця робіт і будемо приступати до капітального ремонту даної споруди".
Останім візьмуться латати Московський міст. Проте наймасштабніша реконструкція чекає на міст Патона. Після запуску Подільсько-Воскресенського шляхопроводу його розширять до восьми смуг руху, повністю замінять конструкцію проїзної частини. А сам міст зроблять легшим. Такі зміни в "Київавтодорі" прогнозують за чотири роки. У мерії ж за міст Патона візьмуться раніше.
Олександр Попов, голова КМДА: "Коли міст закінчується і ми переходимо на Дружби Народів, то от тут треба робити розв’язку і тоді не буде оцього вузького місця і ми вирішимо цю проблему. ми зараз ведемо проектні роботи і якраз в наступному році, а може навіть наприкінці цього, але скоріше всього в наступному році ми розпочнемо роботи по будівництву цієї розв’язки".
А поки посадовці планують реконструкції - Олександр та решта водіїв пристосуються до столичних доріг. Серед 5 мостів через Дніпро обирають Московський. Там, - переконують, - дорога найкраща.
Наталя Гончарова та Іван Головач, "5 канал"