Вантажні вагони УЗ

Експерт: УЗ не вдається впоратися з дефіцитом тяги

    Наступного року на ремонт та закупівлю нових локомотивів планують виділити на 1 млрд більше, ніж торік

    Попри великі суми, які виділяються "Укрзалізниці" на ремонт наявних вагонів, вона не справляється з подоланням дефіциту тяги. Зокрема, у фінплані компанії на 2019 рік йдеться про те, що на ремонти локомотивів і закупівлю 15 магістральних вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric буде виділено 3,1 млрд гривень.

    Це майже на 1 мільярд гривень більше, ніж торік. Про таке йдеться у блозі голови Асоціації власників вагонів Олександра Криворучка, передає "Обозреватель".

    Водночас, у документі відсутня інформація про те, скільки локомотивів планує полагодити "Укрзалізниця".

    "І це правильно з точки зору керівництва "Укрзалізниці" – краще давати ринку поменьше конкретних цифр, оскільки у 2018 році держкомпанія успішно провалила свої ж плани з капітальних ремонтів", – зазначив Криворучко.

    Крім того, за його словами, за 10 місяців поточного року УЗ виконала лише 50,8% річного плану з ремонту локомотивів: відремонтувала 95 машин при тому, що згідно з планом інвестицій, передбачалося капітально відремонтувати 187 локомотивів.

    "Таким чином, навіть солідні кошти не допомагають "Укрзалізниці" вирішити проблему дефіциту тяги, хоча б шляхом ремонту наявних локомотивів", – резюмував Криворучко.

    Попередній матеріал
    Останнє в цьому році засідання ТКГ у Мінську – Геращенко повідомила результати
    Наступний матеріал
    У Генштабі повідомили, коли та за якої умови резервісти повернуться додому
    Теги: