http://retus.com.ua

ДРС не підтримує уніфікацію тарифів на порожні вагони

    Голова служби наголосила, що результатом запропонованої уніфікації стане суттєве підвищення витрат вантажовідправників

    Державна регуляторна служба не підтримує наказ Міністерства інфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". Про це заявила на засіданні чільниця ДРС Ксенія Ляпіна, передає "МінПром".

    "У цьому вигляді, думаю, що ні", – зазначила вона, відповідаючи на питання, чи підтримує ДРС ініціативу Мінінфраструктури.

    Ляпіна наголосила, що результатом запропонованої міністерством уніфікації стане суттєве підвищення витрат вантажовідправників: "Федерація металургів й інші промислові асоціації оцінюють зростання витрат у 5,2-5,6 млрд грн, "Укрзалізниця" – в 2,3 млрд грн. Але визнано всіма, що це буде мільярдне підвищення витрат суб'єктів господарювання".

    Водночас вона звернула увагу, що восени минулого року вже відбулося зростання витрат на перевезення вантажів залізничним транспортом: "Це підвищення накладається на попередні. Не тільки на осіннє 15% підвищення тарифу, а й на істотне зростання фінансового навантаження на вантажовідправників через дерегуляції вагонної складової. У короткостроковій перспективі це призвело до зростання як вартості вагонів УЗ, так і приватного вагонного парку. Таким чином, відсоток цього навантаження доходить до 50% за півроку, що в принципі вже фатально для бізнесу".

    Голова ДРС застерегла, що таке різке підвищення фінансового навантаження на український бізнес може мати істотні негативні наслідки для виробництва: "Уже сьогодні деякі компанії втрачають європейські ринки через те, що не можуть виконати вчасно свої зобов'язання. Ці фактори суттєво знижують як доходи самих підприємств, так і доходи держави, які в першу чергу складаються з податків від таких істотних і бюджетоутворювальних галузей, як металургія, хімія, будівництво та аграрні сектор".

    "Давайте допоможемо знайти компромісний варіант, щоб, з одного боку, "Укрзалізниця" вирішила проблему адміністрування, але який поки що не буде суттєво впливати на зростання витрат вантажовідправників", – резюмувала Ляпіна.

    Попередній матеріал
    "Укрзалізниця" розпочала продаж квитків на "потяг чотирьох столиць"
    Наступний матеріал
    Уніфікація тарифів на "порожняк" не вирішить проблем із залізничними перевезеннями – "Укрцемент"
    Теги: