Володимир Гусак / Facebook

Уніфікація тарифів на "порожняк" не вирішить проблем із залізничними перевезеннями – "Укрцемент"

    Виконавчий директор асоціації наголосив, що дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів залізницею – уніфікація тарифів не вирішує

    Запропонована Міністерством інфраструктури уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем із перевезеннями на залізниці. Таку думку висловив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський, виступаючи на нараді в Державній регуляторної службі України, передає "МінПром".

    За його словами, для цементної галузі існують дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів по залізниці: "Перша проблема – це наявність і стан вагонів. Основні вагони для нас, це цементовози, які на 98% зношені, і в планах "Укрзалізниці" будівництва цементовозів немає. І друга ключова проблема – збільшення терміну оборотності вагонів, який зараз перевищує 12 діб. Уніфікація тарифів на перевезення порожніх вагонів не вирішить жодної з цих проблем ".

    Скільский наголосив, що уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28% – при перевезенні на короткі дистанції, і на 32% – на довгі при використанні вагонів УЗ. При використанні вагонів приватного парку зростання витрат становитиме 47% і 52% відповідно.

    "Це призведе, на наш погляд, до спроб перейти на автомобільний транспорт на коротких відстанях, а на довгих відстанях виробники цементу просто перестануть працювати, оскільки у нас регіоналізація цементного бізнесу досить висока. Цементні заводи є майже у всіх регіонах України, і це призведе до зменшення конкуренції і, відповідно, до зростання цін", – припустив директор асоціації "Укрцемент".

    Водночас він запропонував свій варіант вирішення проблем з перевезеннями на залізниці: "Ми допускаємо, що можливо є сенс залучати приватну тягу до перевезень залізницею. Інша проблема – ремонт вагонів, який збільшує термін їх експлуатації. Ми розуміємо, що в УЗ немає можливості забезпечити цементну галузь достатньою кількістю цементовозів, и ми готові власним коштом ремонтувати вагони на умовах довгострокової оренди із заліком інвестицій в такий ремонт у вартість оренди ".

    Попередній матеріал
    ДРС не підтримує уніфікацію тарифів на порожні вагони
    Наступний матеріал
    ЗМІ неправильно інтерпретували повідомлення про закупівлю систем ППО – Чалий
    Теги: