Врожай зернових
Врожай зернових Олександр Криворучко / Facebook

Через нестачу локомотивів вивезення урожаю до портів на південь країни ускладнилося – ЗМІ

    При цьому, за словами зерновиків, "Укрзалізниця" не поспішає кардинальним чином працювати над поліпшенням логістики, зокрема по низькій пропускній здатності на в'їздах в порти

    Через нестачу локомотивів залізниця не здатна вчасно доставляти вантажі, заявляють експерти. Найбільші втрати можуть понести аграрії, які в цьому році очікують рекордний урожай зернових – понад 70 млн тон. Вивезти вирощене в порти на південь країни не дозволяє слабка локомотивна тяга і постійне зростання тарифів на перевезення, заявляють в профільних асоціаціях. Транспортний колапс може статися вже до кінця літа, коли залізниця зіткнеться з піковими навантаженнями, повідомляє "24 канал".

    При цьому повідомляється, що проблема має постійний характер. Так, за словами, виконавчого директора Української зернової асоціації Сергія Іващенка, в минулому році через нездатність "Укрзалізниці" впоратися з ситуацією зерновики зазнали втрат.

    "Швидше за все, колапс буде, тому що ми дивимося на попередній рік, який теж був рекордний і "Укрзалізниця" не змогла з ним впоратися. Вивезла, так, але це було не тоді, коли потрібно було зерновикам, відповідно, це впливає на ціну, на вартість перевезення, на додаткові ризики, виконання контрактів, – заявив Іващенко.

    При цьому, за словами зерновиків, "Укрзалізниця" не поспішає кардинальним чином працювати над поліпшенням логістики, зокрема по низькій пропускній здатності на в'їздах в порти.

    Також важливим моментом є бажання української залізниці заробляти на транзиті. Однак, за словами економіста Всеволода Степанюка, "Укрзалізниці" необхідно в першу чергу подбати про національні інтереси України.

    "Укрзалізниці" вигідніше обслуговувати транзитні іноземні вантажі, але дійсно, якщо враховувати, що "Укрзалізниця" – це державне підприємство, то державне підприємство повинно працювати в інтересах, перш за все, своєї держави, а не на прибуток, тобто повинно віддавати перевагу вітчизняним товаровиробникам", – заявив Степанюк.

    Попередній матеріал
    Він вагітний: результат допінг-проби відомого американського баскетболіста
    Наступний матеріал
    Уперше за багато років з Маріуполя запустили електричку в "сіру зону"
    Теги: