вв
business24.ro

Вчені заявляють, що випромінювання мобільних телефоні не шкідливі

Дослідники з Манчестерського університету стверджують, що електромагнітне випромінювання від мобільних телефонів і ліній електропередач не завдає шкоди здоров'ю людини.

Як пише The Telegraph, дослідження на цю тему було опубліковано у журналі Journal of the Royal Society Interface.

Вчені прагнули перевірити гіпотезу про те, що електромагнітні поля мобільних пристроїв викликають безпліддя і рак, а також сприяють дитячій лейкемії. Вважається, що ці поля вражають життєво важливі білки в організмі людини, тому лікарі про всяк випадок радять утримуватися від довгих розмов по мобільних телефонах.

Манчестерські хіміки вивчили вплив слабкого магнітного поля на флавопротеїни - білки, які відіграють важливу роль в управлінні нервовою системою та відновленні ДНК. Виявилося, що випромінювання ніяк не впливає на їх функціонування.

За словами одного із авторів дослідження Найджела Скраттона, безумовно, будуть потрібні додаткові дослідження, однак дана робота дозволяє з достатньою впевненістю стверджувати, що лінії електропередач, мобільні телефони і їм подібні пристрої безпечні для людини.

Інше дослідження, проведене британським Агентством по захисту здоров'я населення (незалежна громадська організація, в обов'язки якої входить охорона здоров'я громадян країни від інфекційних хвороб, отрут і радіації) в 2010 році, також не знайшло переконливих доказів шкідливого впливу мобільників, базових станцій і Wi-Fi на здоров'я людини.

У Росії введена обов'язкова дактилоскопія для всіх охочих отримати візу