Trump International Hotel and Tower
wikimapia.org

У Нью-Йорку горіла "Вежа Трампа": постраждала людина

Унаслідок пожежі одна людина отруїлася чадним газом

Сьогодні, 3 березня, у хмарочосі Trump International Hotel and Tower в Нью-Йорку сталася пожежа, унаслідок якої одна людина отруїлася чадним газом. Про це повідомляє The New York Post.

"Пожежа розпочалася близько 4:12 ранку за місцевим часом на 47-му поверсі 52-поверхової будівлі на 1 Central Park West", – йдеться в повідомленні.

Наразі пожежники загасили займання у будівлі. За даними CBS, із частини будівлі людей довелося евакуювати.

Як повідомляв 5.UA, 23 грудня 2016 року в одному в одному з 33-поверхових хмарочосів в центрі Нью-Йорка спалахнула пожежа, внаслідок якої постраждали 24 людини. Інформується, що осередок займання знаходився на третьому поверсі 33-поверхової будівлі, причина пожежі на даний час встановлюється. 

Дивіться фото за темою:

Попередній матеріал
"ЗА ЧАЙ.COM": Дмитро Тимчук в ефірі "5 каналу" о 23:10
Наступний матеріал
Інфаркт як порятунок: Як довго лікарняне ліжко допомагатиме Насірову уникати затримання – "Час. Підсумки дня"

В один з найбільших хмарочосів Нью-Йорка вдарила блискавка

В ОАЕ згорів хмарочос заввишки більш як 100 метрів

В ОАЕ загорівся житловий хмарочос