pedagog.net.ua

У Молдові штрафують телеканали за трансляцію "антиукраїнських новин" з РФ

    У Молдові оштрафували усі телевізійні канали, які транслювали російські новини і "порушили принцип плюралізму думок".


    Відповідне рішення прийняла Координаційна рада телерадіомовлення Молдови у вівторок, передає "Українська правда".

    Зокрема під штрафи потрапили канали "Прайм ТВ", який ретранслює "Первый канал", ТВ7 – ретранслює НТВ, "РТР Молдова" і "Рен Молдова".

    Рада розглянула інформаційні програми "Время", "Сегодня", "Вести" і "Новости 24" відповідно до "принципів соціального та політичного балансу, справедливості і об'єктивності".

    Експерти дійшли висновку, що новинні блоки російських каналів "з використанням ярликів дискредитують, очорнюють і представляють в негативному світлі одну зі сторін конфлікту (уряд України), більшість історій мають сильну антиукраїнську забарвленість і відображають погляди виключно сепаратистів".

    Згідно з висновками молдовських аналітиків, російські новини "дезінформують і маніпулюють словами і зображенням, розповідаючи громадськості про події в південно-східній Україні, використовують монтаж і коментарі, користуючись наклепами та образами збройних сил України, поширюючи ненависть до європейських та євроатлантичних цінностей, сприяють поширенню непідтверджених чуток".

    Канали, які ретранслювали російські новини зобов'язали "призупинити рекламу протягом 72 годин".
    Попередній матеріал
    На українських виборців перестали тиснути, але продовжують підкуповувати - КВУ
    Наступний матеріал
    Віталій Кличко зустрівся із Вікторією Нуланд за зачиненими дверима