У Казані ж розпочали ідентифікацію жертв катастрофи. У рідних загиблих взяли зразки ДНК. Медики вже упізнали перших десятьох людей. Також стало відомо, що командир пілотувати «Боїнги» почав лише кілька років тому, а раніше - був штурманом на ТУ-154. Другий пілот мав менший стаж - раніше він працював бортінженером.
Нагадаємо, «Боїнг» розбився під час посадки в міжнародному аеропорту Казані. Загинули всі, хто був на облавку – 44 пасажири та шестеро членів екіпажу. Авіакомпанія «Татарстан» припинила польоти усіх своїх «Боїнгів». Однак запевнила – аварійний літак їй не належав.
Аксан Гініятуллін, генеральний директор авіакомпанії "Татарстан": «Авиакомпания не покупает воздушные суда, они все в лизинге, и предоставлены они нам были ирландской компанией. Это традиционный центр лизинга».
Журналіст: «А вы вот изучали биографию этих лайнеров до того, как их купить? Ну, как когда машину покупаешь – битая она там, не битая».
Аксан Гініятуллін, генеральний директор авіакомпанії "Татарстан": «Я повторю: мы его не приобретали и я, условно говоря, помимо биографии, мы просто по факту принимаем каждое воздушное судно, анализируем его техническое состояние, изучаем документацию, и только после этого принимается решение о его приемке».