Санкції у дії. На росії в полі аварійно сів украдений літак компанії Airbus. А все через те, що уже понад півтора року бортів ніхто не обслуговує, а самі московити міняють деталі між своїми літаками. Техніка починає ламатися. Ба більше, навіть цей літак росіяни вирішили не забирати з поля, а вже почали різати на шматки заліза. Про новий інцидент неподалік новосибірська розповість Мирослава Танська-Вікулова.
Долітався й екстрено сів у полі. Під російським новосибірськом здійснив аварійну посадку літак Airbus. Він прямував із сочі в омськ. У повітрі літак подав сигнал тривоги, після чого зник із радарів. Борт відправили на запасний аеродром до новосибірська, але й туди долетіти він не зміг.
У літаку було 170 людей, серед яких і зо два десятки дітей. Ніхто з них не постраждав. Усі змогли евакуюватися самостійно по надувних трапах. Пасажири перелякані.
Попередньо, офіційна причина аварійної посадки – відмова гідросистеми. На кадрах із місця приземлення видно сліди займання над правим крилом. росіяни чекають на евакуаційні автобуси й розселення у готелі.
А поки московити у полі чекають рятувальників, українці – вже традиційно встигли, так би мовити, поспівчувати бідним пасажирам.
У русні пасажирський літак сів на поле з технічних неполадок. Хоч десь санкції спрацювали.
Вцілілі пасажири вкраденого у світових лізингових компаній лайнера дивляться на літак, в якому вони летіли і який тупо вимушений був сісти в полі. Вони зараз на світлині думають: "Проклятый Запад нас хотел убить, не передав нам в россию запчасти для Airbus!"
Французька авіакомпанія Airbus уже відреагувала на інцидент. Сказала, що не відповідає за поламання, адже після запровадження санкцій припинили будь-яку співпрацю з російськими компаніями. Обмеження запровадили через вторгнення до України. До слова, літак, що сів у полі під новосибірськом – один із вкрадених московитами після початку великої війни. Навесні 2022 року після запровадження санкцій московити перереєстрували літак на власні "Уральські авіалінії". Загалом, компанія втратила в росії 113 бортів. Їх загальна вартість понад 2,5 мільярди доларів. Зараз росіяни використовують майже пів тисячі літаків компаній Airbus і Boeing. Хоча не отримують запчастин, технічної підтримки чи сертифікованих ремонтів. російські авіаперевізники закуповують запчастини з "дружніх" країн, а також переміщують компоненти з одного літака в інший. Тож імовірність, що кількість таких екстрених посадок побільшає – висока.
Мирослава Танська-Вікулова, "5 канал"
Нагадаємо, в ніч проти середи, 30 серпня, рій невідомих дронів атакував аеродром "Хрести" у Пскові.
Дивіться також відео: Вибухова ніч була і в Севастополі. Вибухи чули поблизу бухти
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.